Введення початкових залишків

Введення вступних залишків проводиться у модулі Документи інвентаризації розрахунків станом на дату, зазначену в картці підприємства як дата початку розрахунків.

У полі Тип документа вибирається тип документа Вхідний залишок. В полі Журнал виконується вибір журналу для роботи. Введення початкового залишку здійснюється в реєстрі документів інвентаризації по пункту меню Реєстр / Створити (по клавіші Ins або за допомогою іконки на панелі інструментів –).

Мал. 1. Введення операції

Введення операції

Заповнюються поля даних вікна (всі поля обов’язкові для заповнення):

  • Дата – за замовчуванням в полі підставляється дата у відповідності з датою початку розрахунків вказаній в картці підприємства, при необхідності змінюється на будь-яку іншу;
  • Номер док-та – вводиться вручну або автоматично (попередньо налаштовується в модулі Розрахунки з контрагентами / Налаштування / Нумерація, встановлюється параметр Автонумерація для документу ІнвРз / Інвентаризація взаєморозрахунків;
  • Вид заборгованості – вибір (кредиторська, дебіторська) проводиться із довідника;
  • Контрагент – по клавіші F3 чи шляхом натискання на кнопку зі стрілкою () вибирається із довідника контрагентів;
  • Вводиться Валюта та Сума заборгованості.

Виконується створення Вхідного залишку з датою менше дати початку експлуатації Комплексу, для введення вступних залишків по контрагентам.

При введенні суми в іноземній валюті, проводиться перерахунок в національну валюту по обраному курсу при виборі валюти.

Згідно з позицією меню Реєстр / Групова операція проводиться вибір типової операції (проводки).

Згідно з позицією меню Реєстр / Встановити ознаку виділена картка інвентаризації не буде враховуватися в картотеці взаєморозрахунків.

Необхідно мати на увазі, що на розрахунок вхідного залишку, який відображається за контрагентом, наприклад, після закриття року в Комплексі, впливає документ Картка інвентаризації.