Формування Звіту про здійснені відрахування та виплати аліментів

За кожною постановою про стягнення аліментів роботодавці подають звіт про здійснені відрахування та виплати за формою із додатку 9 до Порядку №512/5 (далі Звіт). Такий Звіт подають щомісяця та після закінчення строку відповідних виплат або при звільненні працівника до органу державної виконавчої служби чи приватного виконавця.

Примітка: Обов'язок подавати Звіт виникає в роботодавця тільки в тому випадку, якщо аліменти стягуються у примусовому порядку за рішенням суду на підставі постанови державного або приватного виконавця. Якщо ж працівник сплачує аліменти добровільно, то жодних звітів подавати не потрібно.

Формування Звіту про здійснені відрахування та виплати по аліментах виконується в підсистемі Облік праці й заробітної плати, в групі Картотека, в модулі Особові рахунки працівників.

У реєстрі Особових рахунків відмітити працівника для формування звіту. Формування звіту виконується по пункту меню Реєстр / Друк документу або по комбінації клавіш Ctrl+ F9.

Якщо даного звіту немає в переліку користувацького меню, то по пункту меню Реєстр / Налаштування меню звітів відкривається вікно з переліком звітів модуля.

У лівій частині вікна курсором виділити необхідний звіт, у нашому випадку звіт 590 Звіт про здійснені відрахування та виплати, та по клавіші F5 скопіювати його у праву частину вікна.

Закрити вікно Налаштування меню звітів. У вікні Вибір вихідної форми вибрати відповідну форму звіту Звіт про здійснені відрахування та виплати. По кнопці ОК відправити звіт на формування.

Звіт формується в залежності від обраних параметрів. Параметри вибираються згідно діючого законодавства на час формування звіту. Визначити необхідні параметри формування звіту. Задати період надання інформації про здійснені відрахування та виплати:

  • Вибрати місяць початку періоду формування звіту;
  • Вибрати місяць закінчення періоду формування звіту.

Визначитися з переліком видів виплат, які будуть входити в дохід для формування звіту, відмітивши відповідні види на закладках:

  • Нараховано.
  • Утримано.
  • Аліменти.

Вказати необхідні дані:

  • Прописати орган державної виконавчої служби чи приватного

виконавця, якому Звіт надається.

  • Вказати дату Постанови.
  • Прописати Номер ВП.
  • Вказати назву Виконавчого документу.

У разі потреби зазначити параметри: Включати заробіток внутрішнього сумісника.

Після налаштування необхідних параметрів по кнопці ОК відправити звіт на формування.

Сформований звіт за обраний проміжок часу.

У разі потреби отримання друкованої форми, необхідно по пункту меню Файл / Друк або по клавіші F9 запустити звіт на друк.