(Звіт скасовано Закон № 2682-IX) Формування Звіту про зайнятість і працевлаштування осіб з інвалідністю Форма №10-ПОІ (річна)

Наказом Мінсоцполітики № 591 від 27.08.2020р. затверджено нову форму звітності №10-ПОІ (річна) «Звіт про зайнятість і працевлаштування осіб з інвалідністю», яка вводиться в дію починаючи зі звіту за 2020 рік.

Форму звітності №10-ПОІ (річна) «Звіт про зайнятість і працевлаштування осіб з інвалідністю» подають не пізніше 1 березня року, наступного за звітним підприємства, установи, організації, у тому числі підприємства, організації громадських організацій осіб з інвалідністю, фізичні особи, що використовують найману працю , в яких за основним місцем роботи працює вісім і більше осіб.

В оновленій формі звіту необхідно буде зазначити (за наявності) ознаки неприбутковості, а також форми фінансування. У Формі звіту змінено розділ «Кількість працівників та фонд оплати праці».

Щодо кількості працівників у звіті враховується розподіл за статтю (жінки та чоловіки), місцем проживання (місто або сільські населені пункти та селища міського типу), віком (від 18 до 35 років, від 35 до 60 років, понад 60 років).

Примітка: Для того щоб правильно формувався звіт, необхідно своєчасно вносити зміни та додаткову інформацію в особову картку працівника.

Для коректного формування звіту, дані відповідно статі та віку співробітників повинні бути внесені в Особових картках працівників на 2-й сторінці розділу Загальні відомості в полях:

  • Стать.
  • Вік.
  • Дата народження.
Примітка: При внесенні Ідентифікаційного коду співробітника, відповідні поля заповнюються автоматично.

Для коректного відображення у звіті даних за місцем проживання працівників (це відповідно колонки 4, 5, 6, 7) повинна бути внесена інформація в Особові картки працівників в розділ Загальні відомості в пункт Адреси та телефони в поле Постійне місце проживання (дані вносяться із довідника).

Відповідно, якщо заповнене значення в полі Місто, то працівник у звіті буде врахований в колонці 4 або 5 в залежності від статі : чоловіки - в 4 колонці; жінки – в 5 колонці.

Якщо в адресі заповнене поле Населений пункт, то у звіті працівник буде врахований у колонці 6 або 7 відповідно статі ( чоловіки – у 6 колонці; жінки –у 7 колонці).

Примітка: Для осіб з інвалідністю згідно наданої довідки повинна бути внесена інформація в Особовій картці працівника в розділі Загальні відомості в пункті Інвалідність.

Формування Звіту про зайнятість і працевлаштування осіб з інвалідністю форми №10-ПОІ (річна) проводиться в системі Облік персоналу / Облік кадрів в групі модулів Картотекав модулі Особові картки працівників.

Формування звіту виконується по пункту меню Звіт / Формування звіту або по комбінації клавіш Alt + F9.

Якщо даного звіту немає в переліку користувацького меню, то по пункту меню Реєстр / Налаштування меню звітів відкривається вікно з переліком звітів модуля.

У лівій частині вікна курсором виділити необхідний звіт, у нашому випадку звіт 1815 Форма №10-ПОІ. Звіт про зайнятість і працевлаштування осіб з інвалідністю, та по клавіші F5 скопіювати його в праву частину вікна.

Примітка: Дане налаштування актуальне у всіх меню звітів.

Закрити вікно Налаштування меню звітів.У вікні Вибір вихідної форми вибрати відповідну форму звіту Форма № 10-ПОІ Звіт про зайнятість і працевлаштування осіб з інвалідністю та по клавіші Enterвідправити звіт на формування.

Звіт формується в залежності від обраних параметрів.

Визначити необхідні параметри формування звіту:
  • Задати Період формування звіту (вибирається по клавіші F3 із календаря або вручну).
  • Відповідну Форму фінансування вибрати по клавіші F4 із запропонованого переліку:
    • Бюджет.
    • Госпрозрахунок.
    • За рахунок членських внесків.
    • Змішана.

По клавіші Enterактивується кнопка Фонд оплати праці штатних працівників через яку викликається довідник Види оплат. У довіднику Види оплат проставити відмітки, таким чином вибрати необхідні види оплат для формування Фонду оплати праці. Для збереження даних натиснути кнопку ОК.

По клавіші Enterактивується кнопка Обліковий склад через яку викликається довідник Обліковий склад. Проставивши відмітки у довіднику визначитися з необхідним переліком для формування реквізиту Обліковий склад для звітності. Для збереження даних натиснути кнопку ОК.

При виборі варіанту Експорт у форматі ZDIвключити відповідний параметр. Активується поле Шлях до файлу експорту, де і вказати відповідний шлях. При необхідності Експорту звіту у форматі XMLвключити відповідний параметр. Активується поле Шлях до файлу експорту, де і вказати відповідний шлях. При необхідності включити параметр Друкувати Додаток.

Примітка: Параметр Друкувати Додаток відзначається роботодавцями, яким необхідно подавати перелік підприємств за формою згідно з Додатком до звіту.

Після налаштування необхідних параметрів по кнопці ОК відправити звіт на формування.

Для коректного відображення даних у звіті необхідно у вікні Розрахунок проставити відповідні відмітки і натиснути кнопку ОК.

Звіт сформований.

У разі потреби отримання друкованої форми, необхідно по пункту меню Файл / Друк або по клавіші F9 запустити звіт на друк.