Відвантаження товарів (готової продукції), виконання робіт, надання послуг

Відвантаження товару (готової продукції), виконання робіт, надання послуг у Комплексі оформляється наступними видами документів:

1. Видаткова товарна накладна – тип документа, що служить для реєстрації відвантаження товарно-матеріальних цінностей. За допомогою документа даного типу реєструються операції: Продаж, Бартер, Консигнація, Відповідальне зберігання, Давальницька сировина.

Документ формується на підставі Договору, Рахунки до одержання, Замовлення постачальнику або на готову продукцію або вводиться користувачем. Реалізація наданих послуг, виконаних робіт можлива за видатковою товарною накладною, де надані послуги/виконані роботи вводяться по комбінації клавіш Alt+Ins у вигляді додаткових позицій або можливе введення послуг окремим рядком з номенклатурного довідника.

2. Рахунок-накладна на продаж – документ, що одночасно є товарним і розрахунково-фінансовим, об'єднує в собі функції накладної та рахунку.

Документ формується на підставі Договору, Замовлення, Замовлення на продукцію, Рахунку або вводиться користувачем. У Рахунку-накладній на продаж, сформованому на підставі Договору, записується платіжний документ, вже віднесений на той же договір. У цьому випадку частина суми платежу, віднесена на Рахунок-накладну, знімається з суми оплати, віднесеної на договір.

3. Акт виконаних робіт – документ служить для реєстрації виконаних робіт, наданих послуг. Акт можна ввести вручну або вибрати в якості документа-підстави: Договір, Рахунок до одержання, Замовлення покупця. В акті включається тільки номенклатура, що належить до груп типу Послуги. Послуга вважається наданою відразу після реєстрації акту, і відразу ж після створення суми по документу враховуються у взаєморозрахунках.

Робота з кожним з перерахованих видів документів в підсистемі Облік збуту проводиться в модулі з однойменною назвою:

  • Видаткові товарні накладні;
  • Рахунки-накладні на продаж;
  • Акти виконаних робіт.