Керування доступом

Комплекс підтримує розмежування прав доступу користувачів інформації до журналів документів. Для налаштування прав доступу обирається модуль Керування доступом.

Функціонал модулю Керування доступом доступний для роботи у десктопній версії Комплексу.

Інформація в модулі Керування доступом представлена у формі комбінованого реєстру:

  • у лівій частині розміщені вкладені переліки: Загальна, Працівники, Ролі;
  • у правій частині реєстру розміщені вкладки: Документи, Журнали, Параметри, Налаштування.


Користувачі, які відображаються в даному модулі, можуть бути показані всі або ті, для кого налаштований доступ до конкретної підсистеми. Відображення регулюється відміткою в пункті меню Вид / Показати всіх користувачів (клавіша BkSp).

Примітка: Налаштування доступу може проводиться по користувачу / ролям.

Для налаштування політики доступу до документів курсор встановлюється у списку користувачів або ролі на необхідний запис, а у правій частині реєстру на вкладці Документи. Курсор встановлюється на документі, по якому (за допомогою клавіші Пробіл або шляхом поставлення відмітки за допомогою лівої клавіші миші) налаштовуються права на Створення, Зміну або Видалення.

На вкладці Журнали в списку доступних журналів, по пункту меню Реєстр / Змінити (по клавіші F4 чи за допомогою іконки на панелі інструментів – ) відкривається вікно Встановлення доступу, в якому за допомогою клавіші Пробіл або шляхом поставлення відмітки за допомогою лівої клавіші миші обираються журнали по кожному з видаткових документів, доступні тим чи іншим ролям чи користувачам.

На вкладці Параметри визначаються права доступу користувача за наступними параметрами:

  • Модифікація відпускних цін в документі – дозволяє або забороняє користувачам вносити зміни в документи щодо відпускних цін;
  • Зміна статусу розпорядження на відпуск – дозволяє або забороняє користувачу змінювати статус розпорядження;
  • Відвантаження по номенклатурному довіднику – дозволяє або забороняє можливість відвантаження на підставі номенклатурного довідника. В налаштуванні Універсального навігатора доступний для вибору пункт меню Показати всю номенклатуру;
  • Робота з прейскурантом, налаштованим для контрагента – дозволяє налаштування персональних прайс-листів для окремих контрагентів. У налаштуванні Універсального навігатора при виборі зі списку прейскурантів доступні тільки прейскуранти, налаштовані для даного контрагента в Картотеці контрагентів;
  • Робота з прейскурантом вантажоодержувача – дозволяє налаштувати в документах збуту в Універсальному навігаторі прейскурант вантажоодержувача. Якщо у вантажоодержувача не вказано прейскурант, то проставляється прейскурант платника;
  • Робота з типом ціни «собівартість» – дозволяє можливість відвантаження за собівартістю. Тобто в налаштуванні Універсального навігатора доступні для вибору обидва типи ціни собівартість/прейскурант;
  • Робота з умовами оплати, призначеними для контрагента – передбачає формування видаткових документів з умовами оплати, визначеними в Довіднику контрагентів для конкретного клієнта;
  • Заборонити додавання/видалення платежів в документах – передбачає заборону на додавання або видалення платежів в документах. Якщо параметр Заборонити додавати/видаляти платежі в документах встановлено, то в рахунках, рахунках-накладних та звітах консигнатора, користувач на вкладці Розрахунки не зможе додати платіж, а також видалити вже існуючі;
  • Відображати документи лише доступних центрів відповідальності – дозволяє налаштувати відображення документів з доступними центрами відповідальності в розрізі підсистеми. Якщо параметр встановлено, то користувачу буде видно тільки ті документи у яких або не встановлений центр відповідальності або ті документи встановленого центру відповідальності, до яких є доступ до перегляду. Використовується у разі ведення обліку в розрізі центрів відповідальності;
  • Коригування налаштування дати платіжного банківського документа – дозволяє коригувати дату платіжного документа відзначається параметр, у разі необхідності.

Збереження встановлених налаштувань виконується по пункту меню Правка / Зберегти (по клавіші F2 чи за допомогою піктограми на панелі інструментів – ).

На вкладці Налаштування налаштовується розмежування доступу до вкладок модуля Налаштування. У модулі Налаштування будуть представлені ті вкладки, які відзначені в налаштуванні доступу. Якщо немає позначених вкладок, то буде відображено всі вкладки.