Акти виконаних робіт
Модуль Акти виконаних робіт призначений для реєстрації первинних документів по реалізації послуг.
Робота в модулі доступна в десктопній версії і WEB-версії.
Реєстр документів реалізації послуг у десктопній версії.
Реєстр документів реалізації послуг у веб-версії.
Робота з реєстром документів починається з вибору у полі Журнал журналу , з доступних для користувача варіантів.
Основні принципи роботи з реєстрами та документами в Комплексі описані в розділі Загальне для всіх систем.
Меню модуля в десктопній версії значно ширше ніж у WEB-версії, де присутні лише основні функції щодо створення, редагування, видалення актів виконаних робіт тощо. Тому далі розглядається функціонал меню у десктопній версії модуля.
Меню Реєстр даного модуля має набір функцій, що притаманні даному виду документів.
Основні принципи роботи з реєстрами та документами в Комплексі, а також механізм пошуку, фільтрування та сортування даних описані в розділі Пошук, сортування, фільтр в Комплексі.
По пункту меню Реєстр / Копіювати для контрагентів створюється акт виконаних робіт на підставі вже існуючого у реєстрі документу (попередньо його відмітити в реєстрі). Далі у Довіднику контрагентів відмічаються замовники , для яких потрібно створити ідентичний акт. Такі акти доступні для редагування.
По пункту меню Реєстр / Групове формування виконуються операції групового формування документів CRM та рахунків до одержання.
По пункту меню Реєстр / Формування податкового документу проводиться створення податкових накладних, попередньо в реєстрі обрати потрібні акти. Також за необхідності податковий документ видаляється по пункту меню Реєстр / Видалення податкового документу.
В реєстрі документів за пунктом меню Реєстр / Встановити ціну з прайс-листа або комбінації клавіш Shift + Ctrl + K відкривається вікно з вибором прайс-листа. Після вибору прайс-листа запитується дата, на яку потрібно встановити ціну. За замовчуванням у вікні ставиться дата документа. Даний пункт меню активний, у всіх тих випадках, коли можна редагувати рядки.
Згідно з позицією меню Реєстр / Змінити статус (комбінація клавіш Alt + S) виконується зміна статусу документа, із варіантів, що налаштовані у модулі Налаштування, вкладка Довідники / Статуси документів (див. Статуси документів).
У реєстрі документів по пункту меню Реєстр / Надіслати в M.E.Doc (комбінація клавіш Shift + Ctrl + M або за допомогою піктограми на панелі інструментів ) передаються документи до оплати в M.E.Doc. Для експорту документів з Комплексу в програму M.E.Doc попередньо необхідно в системі Сервіс в модулі Регламентована звітність запустити програму M.E.Doc.
По пункту меню Реєстр / Зачитати статус партнера M.E.Doc або комбінації клавіш Shift + Alt + M зачитується статус документа в M.E.Doc.
В меню Сервіс згідно з позицією Протокол змін (комбінація клавіш Alt + F10) відкривається протокол змін за вибраний проміжок часу, а по пункту меню Протокол зміни запису (комбінація клавіш Shift + F10) відкривається протокол переміщення документів по журналах за обраний період.