Акти виконаних робіт

Модуль Акти виконаних робіт призначений для реєстрації первинних документів по реалізації послуг.

Робота в модулі доступна в десктопній версії і WEB-версії.

Реєстр документів реалізації послуг у десктопній версії.

Реєстр документів реалізації послуг у веб-версії.

Робота з реєстром документів починається з вибору у полі Журнал журналу , з доступних для користувача варіантів.

Примітка: У режимі Всі журнали документи доступні тільки для перегляду.

Основні принципи роботи з реєстрами та документами в Комплексі описані в розділі Загальне для всіх систем.

Меню модуля в десктопній версії значно ширше ніж у WEB-версії, де присутні лише основні функції щодо створення, редагування, видалення актів виконаних робіт тощо. Тому далі розглядається функціонал меню у десктопній версії модуля.

Меню Реєстр даного модуля має набір функцій, що притаманні даному виду документів.

Основні принципи роботи з реєстрами та документами в Комплексі, а також механізм пошуку, фільтрування та сортування даних описані в розділі Пошук, сортування, фільтр в Комплексі.

По пункту меню Реєстр/Копіювати для контрагентів створюється акт виконаних робіт на підставі вже існуючого у реєстрі документу (попередньо його відмітити в реєстрі). Далі у Довіднику контрагентів відмічаються замовники , для яких потрібно створити ідентичний акт. Такі акти доступні для редагування.

По пункту меню Реєстр / Групове формування виконуються операції групового формування документів CRM та рахунків до одержання.

По пункту меню Реєстр/Формування податкового документу проводиться створення податкових накладних, попередньо в реєстрі обрати потрібні акти. Також за необхідності податковий документ видаляється по пункту меню Реєстр/Видалення податкового документу.

В реєстрі документів за пунктом меню Реєстр / Встановити ціну з прайс-листа або комбінації клавіш Shift+Ctrl+K відкривається вікно з вибором прайс-листа. Після вибору прайс-листа запитується дата, на яку потрібно встановити ціну. За замовчуванням у вікні ставиться дата документа. Даний пункт меню активний, у всіх тих випадках, коли можна редагувати рядки.

Згідно з позицією меню Реєстр / Змінити статус (комбінація клавіш Alt+S) виконується зміна статусу документа, із варіантів, що налаштовані у модулі Налаштування, вкладка Довідники / Статуси документів (див. Статуси документів).

У реєстрі документів по пункту меню Реєстр / Надіслати в M.E.Doc (комбінація клавіш Shift+Ctrl+M або за допомогою піктограми на панелі інструментів ) передаються документи до оплати в M.E.Doc. Для експорту документів з Комплексу в програму M.E.Doc попередньо необхідно в системі Сервіс в модулі Регламентована звітність запустити програму M.E.Doc.

По пункту меню Реєстр / Зачитати статус партнера M.E.Doc або комбінації клавіш Shift+Alt+M зачитується статус документа в M.E.Doc.

В меню Сервіс згідно з позицією Протокол змін (комбінація клавіш Alt+F10) відкривається протокол змін за вибраний проміжок часу, а по пункту меню Протокол зміни запису (комбінація клавіш Shift+F10) відкривається протокол переміщення документів по журналах за обраний період.