Створення акту виконаних робіт

У модулі Акти виконаних робіт у полі Журнал обирається журнал, з яким працюватиме користувач та в якому буде створений документ.

Вікна створення актів виконаних робіт відрізняються в десктопній версії і в WEB-версії.

Вікно документу Акт виконаних робіт в десктопній версії.

Вікно документу Акт виконаних робіт в веб-версії.

Розглянемо створення акту виконаних робіт у десктопній версії.

У вікні Реалізація послуг інформація розміщена на вкладках Реквізити, Специфікація, Ордери, Вкладення, які в системі є типовими для даного документу. Закладка Аналітика створена для додаткових полів користувача, які додаються за вимогою користувача у разі необхідності додати до документу особливу інформацію.

Примітка: Додавання закладки і полів користувача проводиться фахівцем із впровадження.

На вкладці Реквізити вікна Реалізація послуг заповнюються наступні поля:

  • АКТ № – поле заповнюється користувачем або автоматично, якщо в модулі Налаштування встановлена позначка автонумерації для відповідного документа;
  • від - вводиться дата документа на реалізацію послуг, за замовченням – поточна дата створення документу;
  • Журнал – за замовчуванням в налаштуванні вказано Документи без журналу. Для розміщення документів в призначені для користувача журнали необхідно вказати в даному полі доступний журнал;
  • Виконавець - заповнюється з картки підприємства автоматично;
  • Адреса - автоматично зазначається адреса виконавця;
  • Розрахунковий рахунок – заповнюються автоматично з картки підприємства основний розрахунковий рахунок. При необхідності вибирається інший розрахунковий рахунок з довідника Банківських реквізитів підприємства;
  • Платник – по пункту меню Правка / Викликати довідникТМЦ (клавіша F3, за допомогою піктограми на панелі інструментів , шляхом натискання на кнопку зі стрілкою ()) заповнюються шляхом вибору з довідника контрагентів;
  • Адреса, Контактна особа, Розрахунковий рахунок – заповнюються автоматично з картки контрагента, зазначеного у полі Платник;
  • Центр відповідальності – центр відповідальності. Заповнюється з довідника Загальні довідники / Центри відповідальності по пункту меню Правка / Викликати довідникТМЦ (клавіша F3, за допомогою піктограми на панелі інструментів , шляхом натискання на кнопку зі стрілкою ());
  • Одержувач – по пункту меню Правка / Викликати довідник ТМЦ (клавіша F3, за допомогою піктограми на панелі інструментів , шляхом натискання на кнопку зі стрілкою ()) заповнюються шляхом вибору з довідника;
  • Адреса – заповнюються автоматично з картки контрагента, зазначеного у полі Одержувач. Якщо в картці контрагента введено кілька адрес, вибирається необхідна адреса;

Примітка: Якщо одна з адрес контрагента постійно використовується як адреса надання послуг, це зазначається в довіднику контрагентів при заповненні Адреси. Після вибору контрагента як платника або одержувача, Комплекс сам проставить адресу в поля Адреса платника й Адреса одержувача.

  • Підстава – заповнюється зі списку (Відсутня, Договір, Рахунок, Замовлення), обирається документ, який є підставою для формування документа відвантаження. Параметр не є обов’язковим. При виборі документа-підстави специфікація заповнюється автоматично відповідно до специфікації підстави, в реквізитах акту автоматично вказується Номер і Дата документа-підстави;
  • Валюта документа – заповнюється шляхом вибору з довідника по пункту меню Правка / Викликати довідник ТМЦ (клавіша F3, за допомогою піктограми на панелі інструментів – , шляхом натискання на кнопку зі стрілкою ()). Якщо обраний документ-підстава, валюта за замовчанням встановлюється по документу-підставі;
  • Курс валюти документа – заповнюється автоматично при виборі валюти з довідника курсів. Редагування поля Курс проводиться тільки в довіднику Курсів валют системи Загальні довідники;
  • параметр Нульова сума у взаєморозрахунки – при включеній позначці для даного документа, він потрапляє під взаєморозрахунки одним записом з нульовою сумою і датою документа незалежно від суми документа, наявності ордерів по ньому та ін.;
  • Сума документа – заповнюється автоматично після заповнення вкладки Специфікація;
  • Знижка – в полі вказується відсоток знижки, значення у %;
  • Нульова сума у розрахунках - при необхідності відмічається даний параметр;
  • Прайс-лист – при необхідності обирається потрібний прайс-лист;
  • Коментар – заповнюється довільною інформацією і доступний для коригування в закритому для модифікації документа.

На вкладці Специфікація заповнюються рядки специфікації документа. Вибір рядків Специфікації проводиться з номенклатурного довідника методом одиничного або групового введення. Порядок заповнення специфікації в документах реалізації і закупівлі абсолютно ідентичний. Введення основних рядків специфікації в документах розглядається за посиланням Введення основних рядків специфікації.

Для заповнення специфікації в акті виконаних робіт в меню Правка обирається пункт Викликати довідник послуг.

За замовчуванням для розрахунку податків в документі встановлюється податкова модель відповідно до налаштування параметра Податкова модель. Якщо розрахунок податків в даному документі проводиться по податковій моделі, вона вказується в полі Податки, розташованому у верхній частині специфікації, вибравши її з довідника податкових моделей.

На вкладці Ордери відображаються дані про видатковий складський ордер, який можна, за наявності такої необхідності, створити безпосередньо на даній закладці. Створення похідних документів у акті виконаних робіт розглядається за посиланням Формування похідних документів з акту виконаних робіт.

На вкладці Вкладення прикріплюються файли до поточного документа (див. розділ Вкладення у документи).

Формування проводок по документу і проведення операції до Головної книги виконується за загальними правила, що розглядається за посиланнями Формування проводок, Проведення документів в Головну книгу/Головний журнал.