Формування похідних документів з акту виконаних робіт

Функція створення похідних документів у модулі Акт виконаних робіт реалізована лише у десктопній версії. В документі створюються Складській ордер, Рахунок, Податкова накладна, Прибутковий касовий ордер, Документ CRM.

Вибір для створення/додавання документу проводиться по пункту меню Документ/Сформувати і далі потрібне обирається зі списку.

Якщо виникне необхідність, в акті виконаних робіт може бути створений видатковий складський ордер. При створенні Складського ордеру обирається місце зберігання (склад) і система видає повідомлення про створення ордеру. Інформація про видатковий ордер відображається на закладці Ордери.

Податкова накладна створюється або обирається у вікні Податкові накладні.

Дані про створену податкову накладну відображаються на закладці Реквізити праворуч від назви і дати документа та поля Журнал (за прикладом станд. 2 20/06/2023). Аналогічно при створенні рахунку до одержання, інформація про нього відображається також на закладці Реквізити.

Видалення податкової накладної проводиться по пункту меню Видалити податковий документ.
Видалення одночасно всіх похідних документів у акті виконаних робіт проводиться по пункту меню Видалити похідні документи.
Прибутковий касовий ордер створюється у випадку оплати покупцем отриманих послуг готівкою в касу підприємства. Але наразі такі операції практично не відбуваються, тому дана позиція меню майже не актуальна.

Після створення будь-якого похідного документу поля на закладці Реквізити стають неактивними і редагуванню не підлягають.

Документ, що створений у десктопній версії, відображається в WEB-версії. Сформовані, на підставі акту виконаних робіт, документи переглядаються у вікні документа Акт виконаних робіт (видатковий) по пункту меню Документ/Пов'язані документи або піктограмі на панелі інструментів.