Формування похідних документів з акту виконаних робіт
Функція створення похідних документів у модулі Акт виконаних робіт реалізована лише у десктопній версії. В документі створюються Складській ордер, Рахунок, Податкова накладна, Прибутковий касовий ордер, Документ CRM.
Вибір для створення/додавання документу проводиться по пункту меню Документ/Сформувати і далі потрібне обирається зі списку.
Якщо виникне необхідність, в акті виконаних робіт може бути створений видатковий складський ордер. При створенні Складського ордеру обирається місце зберігання (склад) і система видає повідомлення про створення ордеру. Інформація про видатковий ордер відображається на закладці Ордери.
Податкова накладна створюється або обирається у вікні Податкові накладні.
Після створення будь-якого похідного документу поля на закладці Реквізити стають неактивними і редагуванню не підлягають.
Документ, що створений у десктопній версії, відображається в WEB-версії. Сформовані, на підставі акту виконаних робіт, документи переглядаються у вікні документа Акт виконаних робіт (видатковий) по пункту меню Документ/Пов'язані документи або піктограмі на панелі інструментів.