Видаткові товарні накладні

Модуль Видаткові товарні накладні призначений для реєстрації первинних документів по реалізації товарів, готової продукції та інших видів запасів покупцям. Види операцій, за якими створюється Видаткова товарна накладна, розглядаються за посиланням Види операцій, що оформлюються видатковою товарною накладною.

Робота в модулі доступна в десктопній версії і WEB-версії.

Реєстр видаткових товарних накладних у десктопній версії.

Реєстр прибуткових товарних накладних в WEB-версії

Робота з реєстром документів починається з вибору журналу у полі Журнал, з доступних для користувача варіантів.

Примітка: У режимі Всі журнали документи доступні тільки для перегляду.

Основні принципи роботи з реєстрами та документами в Комплексі описані в розділі Загальне для всіх систем.

Меню модуля в десктопній версії значно ширше ніж у WEB-версії, де присутні лише основні функції щодо створення, редагування, видалення видаткових товарних накладних тощо. Тому далі розглядається функціонал меню у десктопній версії модуля.

Меню Реєстр даного модуля має набір функцій, що притаманні даному виду документів.

Основні принципи роботи з реєстрами та документами в Комплексі, а також механізм пошуку, фільтрування та сортування даних описані в розділі Пошук, сортування, фільтр в Комплексі.

По пункту меню Реєстр / Групове формування виконуються операції групового формування документів:

  • На підставі замовлення на відпуск (комбінація клавіш Ctrl+Q) – виконується групове формування складського ордера на підставі замовлення на відпуск;
  • Сформувати складський ордер (комбінація клавіш Ctrl+О) – виконується групове формування складського ордера на основі документа;
  • Видалити складський ордер (комбінація клавіш Ctrl+P) – виконується групове видалення складського ордера на основі документа.

Згідно з позицією меню Реєстр / Формування на підставі... / Товарних документів (комбінація клавіш Alt+Ins) виконується формування документа на підставі прибуткових товарних документів.

Окрім того, за умови виділення документа-підстави клавішею Пробіл або шляхом поставлення відмітки за допомогою лівої клавіші миші є можливість формувати такі документи:

  • Реєстр / Формування податкового документу;
  • Реєстр / Формування акцизної накладної.

Видалення сформованих раніше податкових документів, акцизних накладних та рахунків на підставі видаткових товарних накладних виконується по пункту меню:

  • Реєстр / Видалення податкового документу (комбінація клавіш Ctrl+D);
  • Реєстр / Видалити акцизну накладну.

В реєстрі видаткових товарних документів за пунктом меню Реєстр / Встановити ціну з прайс-листа або комбінації клавіш Shift+Ctrl+K відкривається вікно з вибором прайс-листа. Після вибору прайс-листа запитується дата, на яку потрібно встановити ціну. За замовчуванням у вікні ставиться дата документа. Даний пункт меню активний, у всіх тих випадках, коли можна редагувати рядки.

Згідно з позицією меню Реєстр / Заблокувати товари (комбінація клавіш Ctrl+R) виконується блокування товарів.

Зняття з резерву виконується по пункту меню Реєстр / Зняти резерв (комбінація клавіш Ctrl+E). Порядок резервування запасів див. за посиланням Резервування запасів.

Згідно з позицією меню Реєстр / Змінити статус (комбінація клавіш Alt+S) виконується зміна статусу документа, із варіантів, що налаштовані у модулі Налаштування, вкладка Довідники / Статуси документів (див. Статуси документів).

По пункту меню Реєстр / Підбір КСУ при імпорті специфікації буде виконуватись підбір карток складського обліку при імпортуванні номенклатури.

По пункту меню Реєстр / Встановлення маршруту відкривається вікно Маршрути для вибору маршруту транспортування для обраного документа в реєстрі.

Згідно з позицією меню Реєстр / Переформування на підставі ордерів виконується переформування документів реєстру на підставі ордерів.

У реєстрі накладних на продаж по пункту меню Реєстр / Надіслати в M.E.Doc (комбінація клавіш Shift+Ctrl+M або за допомогою піктограми на панелі інструментів ) передаються документи до оплати в MEDoc. Для експорту документів з Комплексу в програму M.E.Doc попередньо необхідно в системі Сервіс в модулі Регламентована звітність запустити програму M.E.Doc.

По пункту меню Реєстр / Зачитати статус партнера MEDoc або комбінації клавіш Shift+Alt+M зачитується статус документа в MEDoc.

Згідно з позицією меню Сервіс / Протокол змін (комбінація клавіш Alt+F10) відкривається протокол змін за вибраний проміжок часу.

Згідно з позицією меню Сервіс / Протокол зміни запису (комбінація клавіш Shift+F10) відкривається протокол переміщення документів по журналах за обраний період.