Формування похідних документів у Видатковій накладній

Функція створення похідних документів у Видатковій товарній накладній реалізована лише у десктопній версії. В документі створюються Складській ордер, Рахунок, Податкова накладна, Акцизна накладна.

Вибір для створення/додавання документу проводиться по пункту меню Документ/Сформувати і далі потрібне вибирається зі списку.

При створенні Складського ордеру обирається місце зберігання (склад) і система видає повідомлення про створення ордеру. Інформація про прибутковий ордер відображається на закладці Ордери.

При створенні Рахунку до отримання система видає повідомлення про його створення, який можна, при необхідності, можна відредагувати у модулі Рахунки до одержання. Інформація про створений рахунок до одержання відображається на закладці Реквізити праворуч від поля Журнал (за прикладом, РхОтр 2).

Податкова накладна створюється у вікні Податкові накладні. Аналогічно акцизні накладні.

Дані про створену податкову накладну відображаються на закладці Реквізити праворуч від поля Журнал (див. рисунок вище). Видалення податкової накладної проводиться по пункту меню Видалити податковий документ, аналогічно акцизної накладної - по пункту Видалити акцизну накладну.
Видалення одночасно всіх похідних документів у прибутковій накладній проводиться по пункту меню Видалити похідні документи.
Прибутковий касовий ордер створюється у випадку оплати покупцем придбаного товару готівкою в касу підприємства. Але наразі такі операції практично не відбуваються, тому дана позиція меню не є актуальною.

Після створення будь-якого похідного документу поля на закладці Реквізити стають неактивними і редагуванню не підлягають.

Документ, що створений у десктопній версії, відображається в WEB-версії. Сформовані, на підставі видаткової накладної, документи переглядаються у вікні документа Видаткова накладна по пункту меню Документ/Пов'язані документи або піктограмі на панелі інструментів.