Підстава
Заповнення довідника дозволяє спростити процес заповнення поля Призначення платежу при створенні платіжних документів і запобігти дублюванню інформації. Підстави розподілені на групи.
Створення запису в довіднику проводиться в обраній групі по пункту меню Реєстр / Створити (по клавіші Ins або за допомогою піктограми на панелі інструментів – ), де обирається варіант Статтю або Статтю підлеглого рівня. У вікні Створення запису прописується текст підстави. У Комплексі передбачена можливість використання в тексті підстави розрахункових полів з документа.
Параметр Для всіх структурних одиниць використовується лише для централізованого обліку на підприємстві та дозволяє фільтрувати записи при виклику довідника в документах (виписки банку, каса, авансові звіти). Параметр Для всіх структурних одиниць позначається при виклику вікна створення або коригування нової підстави. При встановленні параметру даний пункт є однаковим для всіх структурних одиниць корпоративного підприємства. При відсутності встановленого параметру запис використовується тільки в структурній одиниці, в якій проводиться налаштування.
Згідно з пунктами меню Реєстр / Перемістити в попередню групу (комбінація клавіш Ctrl + Up) та Реєстр / Перемістити в наступну групу (комбінація клавіш Ctrl + Down) виконується переміщення виділеної підстави між групами.