Створення об'єктів обліку і налаштування його властивостей

Формування списку об’єктів обліку проводиться на вкладці Об’єкти обліку по пункту меню Реєстр / Створити (по клавіші Ins або за допомогою піктограми на панелі інструментів – ???).

У меню обирається тип об’єкта, заповнюються поля. Перелік полів залежить від типу об’єкта:

  • обов’язкові для створення поля:
    • Найменування,
    • для об’єктів рахунку типу Розрахунковий рахунок, Валютний рахунок і Транзитний рахунок - поле Банківський рахунок;
    • для об’єктів обліку типу Валютний рахунок, Транзитний рахунок, Каса валютна, Підзвіт (валютний) і Депонент (валютний) вказується валюта обліку;
  • необов'язкові поля:
    • вказувати Балансовий рахунок не обов’язково, але бажано. Даний параметр використовується для формування бухгалтерських проводок, а також для контролю відповідності оперативної та бухгалтерської інформації;
    • у поле Аналітична картотека по клавіші F3 (або шляхом натискання кнопки зі стрілкою (???), що розміщена праворуч від поля для вводу даних Аналітична картотека) вибирається аналітична картотека з системи Загальні довідники / Аналітичні картотеки. Виконується логічна конвертація рознесення по аналітичним картотекам в документах і операціях об’єкта обліку грошових коштів (при наявності внесених даних). Вона виконується задля збереження даних рознесення по старим аналітичним картотекам при переході з попередньої версії Комплексу. При зміні аналітичної картотеки на об’єкті обліку виконується вибір: зберегти старе рознесення по документам і операціям об’єкта обліку або зробити рознесення по новій аналітичній картотеці;
    • Філіал – поле в даний час не використовується;
    • Рахунок підзвіту 1 і 2 – обирається об’єкт обліку типу Підзвіт;
    • Рахунок депоненту – обирається об’єкт обліку типу Депонент;
    • параметр Архів – позначає архівний тип об’єкта обліку.

За необхідності можна заборонити певні об'єкти обліку до використання та приховати заборонені або відновити використання, що дозволяють зробити певні функції меню Реєстр.

При необхідності заборонити / дозволити використовувати певний об’єкт обліку обирається пункт меню Реєстр / Заборонити використання. При забороні об’єкт обліку стає неактивним (сірого кольору) і може відображатись в перелік об'єктів або не відображатись, що регулюється пунктами меню Реєстр/Відображати заборонені ОО та Реєстр/Не відображати заборонені ОО відповідно. Відновлення використання об’єкта обліку здійснюється по пункту меню Реєстр / Дозволити використання.