Зміна статусу договору
У реєстрі договорів нова картка з’являється із статусом Чернетка. Для договору визначені п’ять статусів (станів) – Чернетка, Затверджений, Закритий, Розірваний, Анульований.
Зміна статусу проводиться в пункті меню Реєстр / Змінити статус (комбінація клавіш Alt + S або за допомогою іконки на панелі інструментів –).
Чернетка – договір знаходиться у стадії оформлення. Він не відбивається в реєстрі виконуваних договорів для контролю виконання, по ньому не виконуються операції.
Затверджений – договір знаходиться у стадії виконання. За договором виконуються усі доступні операції. Коригування картки договору заборонене, проте допускається введення нових операцій в специфікацію договору або анулювання (відміна) введених раніше.
Наступні статуси: Закритий / Розірваний / Анульований призначені для уточнення причин припинення виконання операцій за договором. Договір з будь-ким їх цих статусів виключається з реєстру виконуваних договорів – тобто по них припиняється виконання яких-небудь операцій.
При закритті взаєморозрахунків за договором, необхідно змінити статус договору на Закритий. У реєстрі виконуваних договорів через пункт меню Реєстр / Змінити статус. Після зміни статусу договору на Закритий, він стає недоступним для змін, як з модулів підсистеми Ведення договорів, так і з інших модулів Комплексу. Для подальшого аналізу договірної діяльності підприємства існує декілька типів статусу закритого договору:
- Закритий – виконані усі зобов’язання, передбачені цим договором;
- Розірваний – відмова від виконання договірних зобов’язань у разі неможливості виконання, а також при порушенні договору однієї із сторін;
- Анульований – відмова від виконання договору, внаслідок обставин що істотно змінилися (не залежних ні від однієї із сторін).
По клавіші F2 у вікні Статус договору показується історія змін статусу договору, з вказівкою дат і імен операторів, що проводили зміни.
По клавіші F5 викликається вікно Інформація, в якому виводиться список усіх документів, сформованих на підставі цього договору.