Інтеграція з сайтами пошуку роботи
У групі модулів Рекрутинг підсистеми Менеджмент персоналу реалізована можливість завантажувати та вивантажувати дані (резюме, об’яви про вакансії) працюючи безпосередньо в Комплексі.
Можливості автоматизованої інтеграції з сайтами пошуку роботи полягають у наступному:
- публікація вакансій на налаштованих job-сайтах (наприклад на даний час це сайти Work.ua, Rabota.ua, HeadHunter) на пряму з Комплексу ISpro;
- зручна процедура редагування та оновлення вакансій на job-сайтах;
- ведення єдиної бази кандидатів;
- розумний пошук претендентів;
- отримання відгуків на вакансії.
Налаштування інтеграції з сайтами пошуку роботи відбувається у кілька етапів:
- на вкладці Інтеграції з сайтами пошуку роботи модуля Налаштування.
- на вкладці Рекрутери.
Вкладка Інтеграція з сайтами пошуку роботи містить реєстр сайтів пошуку роботи з наступними полями:
- Код сайту – зазначається порядковий номер даних про сайт в реєстрі;
- Фото логотипу – графічний елемент, що являє собою логотип сайту пошуку роботи, або зображення, що може асоціюватись з цим сайтом;
- Найменування – зазначається назва сайту пошуку роботи;
- Сайт – вказується посилання на сайт;
- Статус – системний параметр, він має кілька значень:
- статус Сайт використовується в роботі – сайт з реєстру підключений до Комплексу. Для зручності, в реєстрі виділяється зеленим кольором;
- статус Сайт не використовується в роботі – сайт з реєстру підключений до Комплексу, але не використовується в роботі підприємства. В реєстрі виділяється чорним кольором;
- статус Не налаштований – інтеграція між Комплексом та сайтом неналаштована. В реєстрі виділяється сірим кольором.
За замовчуванням, реєстр сайтів пошуку роботи містить такі сайти: Rabota.ua, Work.ua, HeadHunter.
Відкрити для налаштування сайт з реєстру можна кількома способами:
- натиснути два рази лівою кнопкою миші на потрібному рядку реєстру;
- виділити необхідний рядок реєстру та обрати пункт меню Реєстр / Відкрити (іконка на панелі інструментів – ).
Для внесення змін необхідно виділити потрібний рядок та обрати пункт меню Реєстр / Змінити (іконка ). При цьому відкривається налаштування інтеграції для обраного сайту.
Частина полів заповнена розробником:
- Код – зазначається порядковий номер даних про сайт в реєстрі сайтів пошуку роботи;
- Найменування – зазначається назва сайту пошуку роботи;
- Сайт – вказується посилання на сайт;
- параметр Сайт використовується в роботі – вказує на те, що робота з цим сайтом для підприємства передбачена. Якщо параметр буде вимкнений (відсутня відмітка параметру), тоді сайт в реєстрі сайтів пошуку роботи буде відображатись зі статусом Не налаштований (при первинному вході) або Сайт не використовується в роботі; Даний параметр встановлюється користувачем підприємства.
- Періодичність опитування відгуків – на даний час використовується тільки варіант Вручну;
- Логін та пароль – зазначається ім’я для входу на сайт пошуку роботи та пароль від облікового запису. Дані вносяться згідно договорів підприємства з даними сайтами пошуку роботи. Якщо логін та пароль вводяться для всього підприємства, то вони повинні збігатися з даними авторизації даного підприємства на обраному сайті як роботодавець. Тому, перед тим, як вводити дані у вікні Налаштування інтеграції, спочатку потрібно створити реальний обліковий запис підприємства на потрібному job-сайті. При відсутності заповнених даних для підприємства або користувача-рекрутера, при встановленому параметрі Запитувати відсутні облікові дані для користувача при вході на сайт пошуку роботи проводиться запит при першій публікації вакансії та збереження внесених даних у налаштуваннях користувача.
Якщо параметр Запитувати відсутні облікові дані для користувача включений, при першому зверненні до інтеграції користувача з незаповненими обліковими даними, проводиться внесення логіну та паролю рекрутера для сайтів, що використовуються, і зберігаються дані у реєстрі рекрутерів. Якщо параметр відключено для рекрутера з незаповненими обліковими даними, то використовуються облікові дані для всього підприємства з налаштування сайту.
Якщо на підприємстві працюють декілька користувачів - рекрутерів, для роботи вони повинні мати системну роль Рекрутер. Всі користувачі з зазначеною роллю відображаються на вкладці Рекрутери.
Після вибору, для підтвердження потрібно натиснути кнопку ОК, для скасування – Відміна.
Дані реєстру доступні для експорту по пункту Реєстр / Експорт поточного представлення (або за допомогою іконки на панелі інструментів – ). Це призведе до експорту відібраних в поточному вигляді записів у формат Excel, користувач має вказати директорію для збереження експортованих даних.
Згідно з позицією меню Реєстр / Оновити (іконка на панелі інструментів – ) проводиться оновлення даних реєстру сайтів пошуку роботи.
Згідно з позицією меню Реєстр / Вихід (або за допомогою іконки на панелі інструментів – ) здійснюється вихід з реєстру сайтів пошуку роботи.
За допомогою пункту меню Вид / Види реєстру обирається необхідний вид реєстру.
Для зручності навігації (переходу) в межах модуля Налаштування, по пункту меню Вид / Шаблон модуля (або за допомогою піктограми на панелі інструментів – ) можна виконувати перехід між наявними шаблонами в середині модулю.
За допомогою пункту меню Історія можна побачити історію відкритих модулів, з якими працював користувач протягом сеансу роботи. Вибір пункту використаних модулів з меню Історія відкриває відповідний модуль для роботи.
Більше інформації про особливості роботи з додатковою панеллю роботи з даними таблиці реєстру представлено в розділі Додаткова панель роботи з даними таблиці.