Призначення цілей

Призначення цілі конкретному виконавцю виконується через пункт меню Реєстр / Створити призначення цілі (або по іконці на панелі інструментів – ??? ). Відкриється вікно Призначення цілі, яке містить наступні поля:

  • Працівник – зі спадаючого списку обирається працівник підприємства, якому потрібно призначити ціль. Поле обов’язкове для заповнення;
  • Ціль – зі спадаючого списку обирається одна з поставлених реальних цілей, що призначаються даному працівнику. Поле обов’язкове для заповнення;
  • План – вводиться очікуваний результат досягнення цілі від конкретного працівника. Поле може містити значення 0 або більше;
  • Факт – містить дані про фактично отриманий результат з досягнення цілі. На етапі початкового закріплення поле має містити значення 0. Протягом періоду дії цілі у поле вносяться дані про фактичне виконання;
  • Прогрес (%) – розрахункове поле, розраховується автоматично як співвідношення Факт / План. Не потребує ручного введення даних.
Мал. 1. Модуль Управління цілями. Призначення цілі
Модуль Управління цілями. Призначення цілі
Порада: Паралельно з призначенням цілі у модулі Управління цілями, в Комплексі автоматично створюються цільові задачі, що відповідають поставленим цілям, в модулі Задачі системи Відносини з клієнтами.

Відкрити для налаштування раніше створену ціль можна кількома способами:

  • натиснути два рази лівою кнопкою миші на потрібному рядку Реєстру типових цілей;
  • виділити необхідний елемент та обрати пункт меню Реєстр / Відкрити (або іконку на панелі інструментів – ???).

Для внесення змін у дані довідника, необхідно виділити потрібний рядок та обрати пункт меню Реєстр / Змінити (іконка на панелі інструментів – ???).

Протягом звітного періоду, для якого у виконавців встановлено період закріплення цілей, проставляється факт досягнення результатів за призначеними цілями. У залежності від того, який стан досягнення виконавцем цілі записи про них у реєстрі відображаються різними кольорами:

  • зеленим – у випадку, якщо Факт виконання цілі більше або дорівнює Плану. Мета досягнення цілі – виконана;
  • червоним – у випадку, якщо період дії цілі минув, а Факт менше Плану. Мета досягнення цілі – невиконана;
  • чорний – у випадку, якщо в поточному періоді робота над виконанням цілі не почалась, тобто Факт = 0. Мета досягнення цілі – невиконана, але є час для виконання;
  • синій – у випадку, якщо в поточному періоді робота над виконанням цілі почалась: Факт більше ніж 0, але менше Плану. Мета досягнення цілі – невиконана, але є час для виконання.

Якщо в цілі минув період дії, тобто календарна дата у полі Дата закінчення минула, тоді ціль із Реєстру цілей переноситься до Архіву цілей. Окрім того, в Архіві цілей можна переглядати виконання цілей за будь-який період у розрізі типових цілей. Доступ до Архіву цілей відбувається по пункту меню Реєстр / Архів цілей.

Для перегляду цілей через Архів цілей, необхідно вказати бажаний проміжок часу (вказати дати у полях Період з …. по, над реєстром) та обрати зі спадаючого списку Типову ціль, за якою буде виведений перелік закріплених за виконавцями цілей).

Мал. 2. Модуль Управління цілями. Архів цілей
Модуль Управління цілями. Архів цілей

По пункту меню Реєстр / Результати виконання цілей (іконка на панелі інструментів – ???) можна переглянути результати виконання цілей. Дані виводяться в розрізі виконавців та групуються за місяцями року.

Мал. 3. Модуль Управління цілями. Результати виконання цілей
Модуль Управління цілями. Результати виконання цілей

Реєстр Результати по виконавцям містить поля:

  • Таб.№ виводиться табельний номер працівника, за яким закріплено ціль;
  • Виконавець – виводиться ПІБ працівника, за яким закріплено ціль;
  • Фото – відображається фото виконавця;
  • К-то цілей – представлено кількість цілей, закріплених за працівником у зазначений період;
  • Результат (%) – виводиться % виконання плану за призначеною ціллю, залежно від її цінності (ваги).

Дані у реєстрі деталізуються у розрізі поставлених цілей. Для цього потрібно натиснути іконку розгортання (???) необхідного поля, для згортання – іконку ???.