Протокол комісії із соцстрахування
Модуль представляє собою реєстр протоколів комісії соціального страхування, в яких міститься інформація про рішення комісії щодо надання або відмови в наданні допомоги по тимчасовій непрацездатності, допомоги по вагітності та пологах, допомоги на поховання.
Робота з модулем Протокол комісії із соцстрахування можлива через тонкий та веб-клієнт.
Для зручності роботи з реєстром протоколів, у верхній частині вікна модуля у полі Період (доступні варіанти: усі, за рік, за місяць) обирається необхідний проміжок часу відображення даних.
У реєстрі усі протоколи мають статуси (значення у стовпчику Статус):
- Проєкт – для створених протоколів;
- Затверджений – для затверджених протоколів;
- Часткова виплата – для протоколів, що містять лікарняні листи, в яких дні проведення МСЕК або дні порушення режиму не підлягають оплаті;
- Відмовити – для протоколів, що містять лікарняні листи, по яким відмовлено в оплаті.
Робота з протоколами в модулі передбачає наступний алгоритм дій:
1. Налаштування Видів оплат для оплати лікарняних.
У підсистемі Облік праці й заробітної плати / Параметри / Налаштування / група Види оплат / Лікарняні мають бути налаштовані види оплат з ознаками: Оплата перших 5 днів за рахунок підприємства, Оплата після 5 днів (тобто за рахунок Пенсійного фонду) методом розрахунку 005 Лікарняний при захворюванні.
У підсистемі Облік кадрів / Параметри / Налаштування / закладка Довідники / група Лікарняні листи / пункт Причини непрацездатності необхідно створити записи причин непрацездатності з методом розрахунку 005 Лікарняний при захворюванні та внести, за потреби, дані в табличну частину, до стовпців: Максимальна кількість оплачуваних днів за рахунок підприємства, Вид оплати за рахунок підприємства, Вид оплат за рахунок фонду.
2. Створення документа Протокол комісії із соціального страхування
У полі Період вказується період (місяць, рік або усі), у якому створюється протокол.
Створення протоколу виконується по пункту меню Реєстр / Створити (клавіша Ins або за допомогою іконки на панелі інструментів – ).
У вікні Новий протокол зазначається:
- № – вводиться номер протоколу;
- Дата – заповнюється із Календаря (викликається по клавіші F3 або шляхом натискання кнопки календаря () лівою клавішею миші);
- табличні частина Члени комісії – по клавіші F3 або шляхом натискання кнопки
вибору () обирається одне із
доступних значень заповнюються поля у стовпцях:
- Найменування – обирається одне із значень Голова, Заступник, Член комісії;
- ТН, ПІБ – вибирається зі списку потрібна особа або заповнюється вручну.
Для внесення даних у створений протокол його можна відкрити по пункту меню:
- Реєстр / Перегляд (клавішаF3 або шляхом подвійного натискання правої клавіші миші по запису);
- Реєстр / Змінити (по клавіші F4 чи за допомогою іконки на панелі інструментів – ).
У верхній частині вікна Протокол комісії із соціального страхування відображаються дані про:
- номер протоколу, користувач може редагувати значення у полі №;
- дату протоколу, користувач може редагувати значення у полі Дата;
- по кнопці Члени колегії можна переглянути склад комісії та, за потреби, внести у нього зміни.
Інформація у вікні Протокол комісії із соціального страхування міститься на двох вкладках:
- Лікарняні – відображаються записи про лікарняні, які розглядались на комісії;
- Матеріальна допомога – відображаються записи про ухвалені комісією рішення, щодо виплат.
На вкладці Лікарняні заповнення протоколу виконується по пунктах меню:
- Реєстр / Створити (клавішаIns або за допомогою іконки на панелі інструментів – ), відкривається вікно Лікарняний лист. При цьому внесені дані будуть збережені в розділ Лікарняні листи модуля Особові картки працівників;
- або Реєстр / Заповнити (іконка на панелі інструментів – ) – у результаті будуть підтягнуті
всі документи по лікарняних листах, що не були включені в попередній протокол. Можливі
джерела походження цих документів:
- через ручне введення даних у пункті Лікарняні листи Особової картки працівника;
- автоматично при використанні модуля Е-лікарняні (підсистема Облік праці й заробітної плати / Результати розрахунку). Додаткова інформація про роботу з електронними лікарняними описана нижче, у п.3. Використання даних модуля Е-лікарняні у Протоколі комісії із соціального страхування.
На вкладці Матеріальна допомога виконується внесення інформації щодо рішення комісії про сплату або відмову в наданні допомоги, а також обирається вид оплати по якому буде проведено нарахування в підсистемі Облік праці та заробітної плати. Заповнення виконується по пунктах меню:
- Реєстр / Створити (клавішаIns або за допомогою іконки на панелі
інструментів – ),
відкривається вікно Заява на матеріальну допомогу, що містить поля:
- Одержувач – по клавіші F3 або шляхом натискання кнопки вибору () обирається працівник, по якому виноситься рішення;
- Дата – заповнюється із Календаря (викликається по клавіші F3 або шляхом натискання кнопки календаря () лівою клавішею миші);
- Розмір допомоги – відповідне значення вводиться користувачем вручну;
- Вид оплати – по клавіші F3 або шляхом натискання кнопки вибору () обирається необхідний вид оплати;
- Надані документи – перелік документів та їх опис вводиться у поле користувачем вручну;
- Рішення – по клавіші F3 або шляхом натискання кнопки вибору () обирається одне із доступних значень: Виплатити чи Відмовити;
- Причина відмови – пояснення вводиться користувачем вручну;
- або Реєстр / Заповнити (іконка на панелі інструментів – ) – у результаті будуть
підтягнуті всі документи по лікарняних листах, що не були включені в попередній
протокол. Можливі джерела походження цих документів:
- через ручне введення даних у пункті Лікарняні листи Особової картки працівника;
- автоматично при використанні модуля Е-лікарняні (підсистема Облік праці й заробітної плати / Результати розрахунку).
3. Використання даних модуля Е-лікарняні у Протоколі комісії із соціального страхування.
Для використання даних із модуля Е-лікарняні необхідно попередньо виконати налаштування даного модулю в підсистемі Облік праці та заробітної плати (модуль Налаштування / Параметри / пункт Зв'язок з іншими підсистемами).
Перед внесенням даних по електронним лікарняних в модуль Протокол комісії із соціального страхування необхідно переконатись, що в модулі Е-лікарняні є записи зі статусом Затверджений.
Внесення даних по електронних лікарняних у документ Протоколу комісії із соціального страхування виконується по пункту меню Реєстр / Заповнити з реєстру е-лікарняних (комбінація клавіш Ctrl + L) на вкладці Лікарняні . Усі електронні лікарняні листи зі статусом Затверджений, що були наявні в модулі Е-лікарняні, будуть додані в проєкт протоколу. У модулі Е-лікарняні статус таких лікарняних листів зміниться Проведений у протоколі ФСС.
Подальші дії аналогічні діям при внесенні лікарняних в протокол комісії із соціального страхування вручну.
4. Затвердження або відкликання затвердженого документа Протокол комісії із соціального страхування
Після заповнення протоколу по пункту меню Реєстр / Затвердити (комбінація клавіш Alt + P або за допомогою іконки на панелі інструментів – ) виконується затвердження документу.
Записи про лікарняні листи, із затвердженого протоколу автоматично передаються у:
- пункт Лікарняні листиОсобової картки працівника;
- у модуль Універсальний документ підсистеми Облік праці та заробітної плати для подальшого нарахування та виплати.
Ввести зміни в затверджений протокол можливо в випадку, якщо документ не проведено в модулі Універсальний документ підсистеми Облік праці та заробітної плати. При необхідності внесення даних до такого протоколу необхідно відкликати універсальний документ, а далі відкликати протокол. Відкликання протоколу виконується по пункту меню Реєстр / Відкликати (комбінація клавіш Alt + R або за допомогою іконки на панелі інструментів – ).
5. Нарахування страхових виплат
Проведення нарахувань страхових виплат по протоколу виконується у модулі Універсальний документ підсистеми Облік праці та заробітної плати.
6. Друк документа Протокол комісії із соціального страхування
Для друку протоколу потрібно сформувати звіт Протокол комісії iз соціального страхування по пунктам меню:
- Реєстр / Друк (клавіша F9 або за допомогою іконки на панелі інструментів – );
- Реєстр / Друк документа (комбінація клавіш Ctrl + F9).
При видаленні документу Протокол комісії iз соціального страхування (по пункту меню Реєстр / Видалити, по клавіші F8 чи за допомогою іконки на панелі інструментів – ) виконується видалення кожного лікарняного листа, що входить у даний протокол.