Витрачено згідно звіту

По пункту Реєстр/Створити/Витрачено згідно звіту проводиться формування запису згідно авансового звіту. Дана операція є реєстрацію підготовлених авансових звітів. Відкривається вікно Підзвіт: Витрачено згідно звіту, де дата операції встановлюється датою вибраного дня або поточна. Поточна дата коригується.

В полі Документ автоматично зазначена назва документу Авансовий звіт. В полі за стрілкою (клавіша F3 або пункт меню Правка/Викликати довідник) обирається потрібний авансовий звіт зі списку незареєстрованих авансових звітів.

При реєстрації авансового звіту з реєстру виду Вид / Розрахунки із співробітником пропонуються авансові звіти цього співробітника. Усі поля операції заповнюються автоматично за даними авансового звіту, в тому числі таблична частина закладки Операція.

На вкладці Документи в табличній частині по клавіші Ins (по пункту меню Операція / Створити або за допомогою піктограми на панелі інструментів ) викликається вікно Рознесення суми платежу, де в полі Документ обирається потрібний вид документу (рахунок, рахунок-накладна, договір, звіт консигнатора, путівка, акт виконаних робіт). І далі в полі Номер обирається потрібний для додавання документ.

У картку введення переносяться номер і дата вибраного документу, а також залишок по документу – Сума до сплати. Уточнюється Сума сплати по цьому документу. Введена сума переноситься у базу даних взаєморозрахунків.

Якщо необхідно відображати тільки оплачені документи тоді ставиться відмітка Відображати сплачені документи.

Сума підзвіту розноситься по одному або декільком розрахунковим документам, при цьому загальна сума рознесеної оплати не перевищує суму, що списується з підзвітної суми.

Також додавання документу можливо по пункту меню Операція/ Рознесення суми. У випадаючому списку можна обрати рахунок, рахунок-накладну, договір, звіт консигнатора. Після обрання відкривається вікно з переліком документів, де обирається потрібний. Коригування суми сплати поводиться безпосередньо в табличній частині закладки Документ.

У вікні документу Підзвіт/Витрачено згідно звіту в меню Операція можливі наступні функції:

Створення податкової накладної здійснюється по пункту меню Створити податкову накладну або комбінація клавіш Ctrl + F6. Видалення податкової накладної проводиться за відповідним пунктом (або комбінація клавіш Ctrl + D).

Також можна створити складський ордер за пунктом Сформувати складський ордер (або комбінація клавіш Ctrl + О) та видалити його за відповідним пунктом (або комбінація клавіш Ctrl + U).

В документі також можливо рознесення сум по статтям звіту про рух грошових коштів по пункту меню Рознесення по статтям.