Інвентаризація заборгованості
У випадках, коли видачу і повернення підзвітної суми неможливо оформити за допомогою ордерів, використовується можливість створення документу інвентаризації заборгованості. Документ створюється як для утримання неповернутих сум так і для видачі сум заборгованості працівнику. Зазвичай таке внесення використовують на початку роботи в системі.
Реєстрація таких операцій проводиться по пункту меню Реєстр / Створити / Інв. заборгованості (видаток) і Реєстр / Створити / Інв. заборгованості (прибуток) (клавіша Ins або за допомогою піктограми на панелі інструментів –).
У вікні створення операції дата операції встановлюється датою вибраного дня або поточна. Поточна дата коригується. В полі Документ автоматично зазначена назва документу. Зазначається № документ (вручну або автоматично) і дата створення документу. Працівник, у відповідному полі, обирається зі списку працівників, а Підрозділ заповнюється автоматично. Сума проставляється вручну. За необхідності прописується Призначення (пояснення) даної операції.