Налаштування відображення даних в реєстрах модуля
Користувач може налаштовувати параметри відображення інформації реєстрах вкладок у Профіль співробітника, зокрема: змінювати порядок розміщення інформації (стовпців), не виводити на екран деякі дані, використовувати фільтрацію та сортування даних. Ці опції доступні по кожному стовпцю на кожній із вкладок вікна Профіль співробітника – шляхом натискання на іконку у заголовку обраного стовпця:
- іконка () – закріплення або відкріплення стовпця на початку таблиці реєстру. При виході з Профіль співробітника налаштування не зберігаються;
- іконка () – відображення або приховування стовпця з таблиці реєстру. При виході з Профіль співробітника налаштування не зберігаються;
- іконки – задають порядок сортування даних за зростанням (збільшення) чи спаданням (зменшення). При виході з Профіль співробітника налаштування не зберігаються;
- іконки – переміщають стовпець по таблиці реєстру за заданим напрямком: вправо чи вліво. При виході з Профіль співробітника налаштування не зберігаються.