Профіль співробітника

Робота з модулем Профіль співробітника здійснюється через веб-клієнт Комплексу ISpro. Модуль Профіль співробітника запускається тільки для користувачів, яким зазначений працівник в системі Адміністратор в модулі Користувачі і ролі на закладці Деталі.

Модуль Профіль співробітника призначений для доступу та перегляду співробітником власної особової інформації та кадрових даних, у т.ч.:

  • особистих даних співробітника (ПІБ, фото, структурний підрозділ, категорія, вік, освіта, родинні зв’язки тощо);
  • кадрові дані (робочий час, дохід, утримання, трудова діяльність, призначення та ін.).

Керівник підрозділу може переглядати дані підлеглих співробітників (Профіль керівника).

Вся інформація розподілена по вкладках.

Профіль співробітника має стандартний набір функцій, взаємодіє з існуючим функціоналом Комплексу ISpro, в частині даних співробітників, структури компанії, штатного розкладу.

Кадрова інформація у вікні Профіль співробітника розділена на кілька блоків:

  • блок із загальною інформацією по працівнику – містить такі дані: фото, ПІБ, посада (професія), підрозділ, категорія, дата прийняття на посаду, дата народження, вік, контакти (телефони, e-mail);
  • блок із вкладками, що містять основну кадрову інформацію про працівника: робочий час, дохід, трудова діяльність, нарахування, утримання, призначення, персональні дані, сім’я та контакти, освіта, відпустки
  • блок із реєстрами даних, що відповідають обраній вкладці
Мал. 1. Модуль Профіль співробітника через веб-клієнт
Модуль Профіль співробітника через веб-клієнт

Для зручності роботи з вкладками передбачено два режими відображення: компактний та повний. Для переходу з одного режиму в інший використовується іконка Розгорнути/Згорнути (позначається, як ???) , що знаходиться зверху, над переліком вкладок

Мал. 2. Режими роботи з вкладками у вікні Профіль співробітника:
а) компактний компактний
б) повний повний

Вкладка Робочий час

На вкладці Робочий час вікна Профіль співробітника знаходиться інформація про місяць та рік представлення даних (Період), вид трудового робочого тижня (Графік), кількість запланованих (План, дні / План, години) та фактично (Факт, дні / Факт, години) відпрацьованих робочих днів / годин, дані про кількість лікарняних днів (Лікарняні), кількість днів відпустки (Відпустка), період відрядження (Відрядження).

Уся інформація згрупована за роками, помісячно. Для того, щоб переглянути інформацію згруповану по роках, потрібно розвернути список натисканням на іконку ???, яка розташована поруч з номером року. Для згортання списку, потрібно натиснути на іконку ??? .

Мал. 3. Вкладка Робочий час
Вкладка Робочий час

Вкладка Дохід

Вкладка Дохід містить інформацію про розмір трудових доходів працівника, зокрема: нараховану заробітну плату (Нараховано), обсяги утриманих коштів (Утримано), суму доходу, що передбачена для виплати з урахуванням утримань (Вихідне сальдо).

Уся інформація згрупована за роками, помісячно. Для того, щоб переглянути інформацію згруповану по роках, потрібно розвернути список натисканням на іконку ???, яка розташована поруч з номером року. Для згортання списку, потрібно натиснути на іконку ??? . Для перегляду доходу за місяць необхідно двічі натиснути на відповідний місяць. Дані відобразяться в розрізі груп Нараховано та Утримано з зазначеними видам оплат та сумами.

Мал. 4. Вкладка Дохід
Вкладка Дохід

Вкладка Трудова діяльність

На вкладці Трудова діяльність представлена інформація про трудовий стаж та місця роботи працівника. Серія й номер трудової книжки працівника зазначаються у відповідних полях. Інформація про місця роботи працівника в реєстрі представлена аналогічно представленню даних в трудовій книжці працівника і включає назви: попереднього місця роботи (Організація), займаної посади (Посада), дату прийому на роботу (Прийом) та звільнення з неї (Звільнення), додаткову уточнюючу інформацію (Примітки).

Мал. 5. Вкладка Трудова діяльність
Вкладка Трудова діяльність

Вкладка Нарахування

На вкладці Нарахування представлена інформація щодо переліку видів оплат, за якими відбувається нарахування доходів працівнику на підприємстві, окремо від посадового окладу - постійні нарахування. Реєстр містить наступні дані: код статті нарахування (Код), назва виду оплати нарахування (Найменування), дата початку розрахунку (Початок), дата закінчення розрахунку (Закінчення), розмір нарахування за статтею у грошових одиницях (Сума), ставка нарахування за статтею у % (Відсоток). Працівник має можливість відобразити усі найменування з переліку, що застосувались до нього (поле Вид / Всі), або тільки ті, що діють на даний момент (поле Вид / Діючи).

Мал. 6. Вкладка Нарахування
Вкладка Нарахування

Вкладка Утримання містить інформацію про перелік постійних видів оплат, за якими відбувається утримання з доходів працівника. Реєстр містить наступні дані: код статті утримання (Код), назва коду виду оплати утримання (Найменування), дата початку розрахунку (Початок), дата закінчення розрахунку (Закінчення). Працівник має можливість відобразити усі найменування з переліку, що застосовувались до нього (поле Вид / Всі), або тільки ті, що діють на даний момент (поле Вид / Діючи).

Мал. 7. Вкладка Утримання
Вкладка Утримання

Вкладка Призначення

Вкладка Призначення містить кадрову інформацію щодо внутрішнього переміщення та кар’єрного зростання працівника, а також, призначених заохочень та/або стягнень протягом його трудової кар’єри. Реєстр містить два набори даних: Призначення і переміщення, Заохочення і стягнення. Користувач має можливість відобразити дані реєстру вкладки Призначення за одним із наборів даних одночасно. Для цього потрібно у полі зі списком обрати Призначення і переміщення чи Заохочення і стягнення.

Набір даних Призначення і переміщення реєстру містить дані: назва документа про призначення і переміщення (Найменування), пояснення (Значення).

Мал. 8. Вкладка Призначення
Вкладка Призначення і переміщення

Уся інформація згрупована за наказами про призначення і переміщення. Для того, щоб переглянути інформацію, що міститься у наказі по конкретному працівнику потрібно розвернути список натисканням на іконку ???, яка розташована поруч з реквізитами наказу. Для згортання списку, потрібно натиснути на іконку ??? .

Набір даних Заохочення і стягнення реєстру представляє інформацію в двох режимах: заохочення, стягнення. Для вибору того чи іншого режиму потрібно в полі зі списком обрати необхідний варіант.

Реєстр, у залежності від обраного режиму, буде мати різний вигляд.

У режимі Заохочення будуть представлені дані: дата набрання чинності рішення про заохочення (Дата), назва виду заохочення (Вид), реквізити внутрішнього документу щодо рішення про заохочення (Підстава).

Мал. 9. Вкладка Призначення. Набір даних Заохочення і стягнення
Вкладка Призначення і переміщення. Набір даних Заохочення і стягнення

У режимі Стягнення будуть представлені дані: дата набрання чинності рішення про стягнення (Дата), причина, за якої було накладено стягнення на працівника (Причина), вид стягнення, що був накладений на працівника (Вид).

Вкладка Персональні дані

На вкладці Персональні дані розміщено персональні дані працівника. Реєстр включає такі стовпці: Найменування, містить назви джерел персональних даних по працівнику; Значення – представлено описову характеристику цих даних. Інформація у стопці Найменування реєстру групована наступним чином:Посвідчення, Дані платника податків , Чорнобильське посвідчення, Пенсійне посвідчення). Для того, щоб переглянути інформацію по конкретному джерелу персональних даних, потрібно розвернути список натисканням на іконку ???, яка розташована поруч з назвою джерела персональних даних. Для згортання списку, потрібно натиснути на іконку ??? .

Мал. 10. Вкладка Персональні дані
Вкладка Персональні дані

Вкладка Сім’я та контакти

Вкладка Сім’я та контакти містить персональні дані членів родини працівника, його адресні дані (місця народження, реєстрації, фактичного проживання), контакти (номери телефонів, факс, e-mail) та інше. Реєстр містить стовпці: Найменування, де згруповано інформацію за назвами джерела контактних та інших даних по працівнику та членів його родини, Значення – представлено описову характеристику контактних та інших даних по працівнику та членів його родини.

Інформація у стовпці Найменування реєстру групована наступним чином:

  • у полі Сімейний стан виводиться інформація про сімейний стан співробітника;
  • у полі Склад сім’ї представлено згруповану інформацію по кожному зі зазначених членів родини працівника, включаючи ключову інформацію по ним;
  • у полі Адресні дані представлено згруповану інформацію про місця народження, проживання та реєстрації співробітника;
  • у полі Контактні дані представлено згруповану інформацію про основні канали зв’язку з працівником, в т.ч.: домашній, мобільний, службовий, факс, внутрішній номери телефонів, адреса електронної пошти та ін.

Для того, щоб переглянути інформацію по конкретному джерелу даних про сім’ю та контакти, потрібно розвернути список натисканням на іконку ???. Для згортання списку, потрібно натиснути на іконку ??? .

Мал. 11. Вкладка Сім’я та контакти
Вкладка Сім’я та контакти

Вкладка Освіта

Вкладка Освіта містить загальну інформацію про наявність освіти у працівника, навчальний заклад, роки навчання тощо. Реєстр містить стовпці: Найменування, де згруповано відомості про рівень освіти працівника; Значення – представлено описову характеристику даних про освіту.

Інформація у стовпці Найменування реєстру групована наступним чином: дані про тип освіти працівника (Освіта), дані про навчальний заклад, роки вступу та випуску та інше (Навчальний заклад), рівень володіння іноземними мовами (Володіння мовами) та ін. Для того, щоб переглянути інформацію по освіті, потрібно розвернути список натисканням на іконку ???. Для згортання списку, потрібно натиснути на іконку ??? .

Мал. 12. Вкладка Освіта
Вкладка Освіта

Вкладка Відпустки

Вкладка Відпустки містить інформацію про надані відпустки, баланс відпусток та графік відпусток по працівнику. Для наданих відпусток відображається тип відпустки , дати відпустки, тривалість, надання матеріальної допомоги, підстава надання відпустки (наказ) та сума відпускних.

Мал. 13. Вкладка Відпустки
Вкладка Освіта

У Профілі співробітника дані реєстрів, що представлені на розглянутих вкладках можна експортувати по пункту Реєстр / Експорт поточного представлення (або за допомогою іконки на панелі інструментів – ??? ). Це призведе до експорту відібраних в поточному вигляді записів в формат Excel, користувач має вказати директорію для збереження експортованих даних.

Згідно з позицією меню Реєстр / Оновити (іконка на панелі інструментів – ???) проводиться оновлення відповідних реєстрів модуля Профіль співробітника.

Друк даних реєстрів здійснюється за пунктом меню Реєстр / Друк або по іконці – ???.

Друк документа, на якому встановлений курсор, з реєстру проводиться через пункт меню Реєстр / Друк документа.

За допомогою пункту меню Вид / Види реєстру обирається необхідний вид реєстру.

Для зручності навігації (переходу) по реєстрам в межах модуля Профіль співробітника, по пункту меню Вид / Шаблон модуля (або за допомогою іконки на панелі інструментів – ??? ) можна виконувати перехід між наявними шаблонами в середині модулю. За замовчуванням, Профіль співробітника має два вбудовані системні шаблони:

  • Профіль працівника;
  • Розрахунковий лист.

Згідно з позицією меню Реєстр / Вихід (або за допомогою іконки на панелі інструментів – Вихід ) здійснюється вихід з модуля Профіль співробітника