Перевірка дій при операціях з Головним лічильником

  1. Відповідність типів лічильників (лічильник водний можна замінити тільки на водний, при спробі замінити на тепловий – в протоколі буде відповідне сповіщення);
  2. Можливість призначення ГЛ для будинкового лічильника заблокована (Головний лічильник може бути лише для квартирних лічильників, на групу квартир, під’їзд або стояк, тобто лічильників 2-ї та 3-ї ланок).
  3. Перевірка статусу Головного лічильника (робочий чи знято з обліку).
Примітка: Не можна в якості Головного лічильника призначити лічильник, що знято з обліку! Не можна призначати Головний лічильник, коли в якості Головного вже є призначений лічильник! Не можна Головний лічильник зі статусом Робочий замінити на будь-який інший!

4. При призначенні/заміні новий ГЛ перевіряється, чи встановлений він в Картці будинку. Якщо ні – виводиться відповідне повідомлення.

5. Якщо ГЛ знятий з обліку, тоді в Картотеці лічильників він буде підсвічуватися червоним жирним кольором в якості підказки користувачу о необхідності замінити його на робочий.

6. Здійснюється перевірка на наявність сформованих рахунків поточного періоду нарахувань (по всій системі). Якщо є рахунки і були проведені операції призначення/видалення/видалення ГЛ, то в протоколі відображається сповіщення про необхідність переформувати рахунки для коректних нарахувань.

Якщо у квартирних лічильників назначений Головний лічильник, що вже знятий з обліку, то номер ГЛ буде виділений червоним кольором.