Робота з реєстром виписок банку
Меню реєстру виписок банку по датах і в розрізі операцій відрізняються набором функцій. Зміна виду реєстру проводиться в меню Вид по пункту Групування по датах або Список операцій.
Меню Реєстр виписок банку за видом Групування по датах має наступний перелік функцій:
По пункту меню Перерахунок залишків такий перерахунок залишків на початок та на кінець банківського дня проводиться вручну після відповідного запиту системи. Для автоматичного перерахунку залишків необхідно відмітити параметр Автоматичний перерахунок залишків. Даний параметр використовується при внесенні змін у попередні виписки банку.
При відміченому параметрі Відображати стан по проводках, ті виписки банку (дати), за якими по всім операціям, що входять до даної виписки, сформовані бухгалтерські проводки і операції проведені до Головної книги, відображаються в реєстрі чорним жирним шрифтом. Якщо хоч одна операція, що входить до даної виписки, не проведена до Головної книги (проводка ще не сформована або проведення зроблено в іншому документі), виписка банку (дата) відображається синім шрифтом.
Меню Реєстр виписок банку за видом Список операцій має наступний перелік функцій:
Функція Формування платежів по П/Д (тут платіжна інструкція) використовується для створення документу платежу у виписці банку на підставі чернетки, що створена у модулі Платіжні документи. У таблиці, що відкривається по даному пункту меню, обирається потрібна чернетка і автоматично формується документ у виписці.
Після обрання документу виконується перерахунок залишків.
Пункт меню Сформувати запис на рахунок ПДВ дозволяє створити документ по ПДВ на спецрахунку з ПДВ, за умови, якщо такий об'єкт обліку (рахунок в банку) створений в даному модулі. В протилежному випадку документ ПДВ не сформується.
Пункти меню Створення/видалення податкових накладних дозволяють проводити відповідні операції по документу, що позначений у списку операцій.
При обранні пункту Рознесенні суми операції в табличну частину обраного документу операції () заносяться всі документи, наприклад рахунки, по контрагенту, що зазначений в документі платежу/надходження. Заносяться документи, за якими ще проведена оплата або не відбулось надходження. Непотрібні документи можна видалити.
По пункту Рознесення по статтях (комбінація клавіш Alt + S або за допомогою піктограми на панелі інструментів ) відкривається таблиця рознесення по шифрах платежів/надходжень. Вона заповнюється за допомогою довідників шифрів платежів та надходжень. Загальна сума операції не перевищує суму операції.
По пункту меню Видалити документи підстави проводиться видалення документів з табличної частини документу операції.