Списки на перерахування
Модуль Списки на перерахування призначений для тих підприємств, які здійснюють перерахування грошових коштів працівників у відділення банку, ощадбанку або поштою. Це перерахування аліментів або штрафів працівників, які нараховуються за виконавчими листами, виплата заробітної плати, виплата в міжрозрахунковий період, авансові платежі працівникам підприємства, які виплачуються не через касу, а через банк або поштові відділення зв'язку.
У реєстру списку на перерахування є два можливих види відображення:
- Стандартний. У цьому виді реєстр являє собою таблицю списків на перерахування, що згруповані за видами оплати, в колонках якої виводиться інформація про номери, їх найменування, спосіб перерахування, суми за відомостями та їх статус. Перемикання в цей вид здійснюється за пунктом меню Вид / Стандартний.
- Комбінований. Перемикання в цей вид здійснюється за пунктом меню Вид / Комбінований.
У цьому виді в лівій частині екрана відображається реєстр відомостей із зазначенням їх номерів і
найменувань, згрупованих за видами оплати. А в правій частині екрана виводиться більш повна інформація
по поточному документу з реєстру, яка включає в себе:
- Вид оплати, на підставі якого формується список на перерахування;
- Спосіб виплати;
- Нараховано переказ;
- Нараховано збір;
- Перераховано переказ;
- Перераховано збір;
- Кількість рядків - співробітників у відомості;
- Статус документа;
- Ознака наявності помилок;
- Журнал;
- Дату передачі на виплату;
- Дату, час і П.І.Б. оператора, який виконав створення списку;
- Дату, час і П.І.Б. оператора, який зробив останню модифікацію в список;
- Дату, час і П.І.Б. оператора, який виконав відкриття списку;
Створення списків на перерахування може проводитись одним з двох способів:
- за пунктом меню Реєстр / Створити;
- за пунктом меню Реєстр / Сформувати документи.
Перший варіант дає змогу формувати документ у ручному режимі, а другий формує автоматично.
Перший варіант. Створення нового документа виконується за пунктом меню Реєстр / Створити. Відкривається вікно Модифікація і заповнюються поля Вид оплати (заповнюється з довідника Видів оплати), Номер, Найменування, обирається Спосіб перерахування (Пошта, Банк, Ощадбанк) і зазначається параметр Виплата нарахувань ФСС. Заповнення рядка списку виконується шляхом вибору кожного співробітника з відповідного довідника, що викликається по клавіші F3 у полі Табельний номер або за пунктом меню Реєстр / Вибір працівників за списком. У цьому разі у вікні Вибір працівників відзначаються працівники, які включаються в відомість.
Редагування документа виконується за пунктом меню Реєстр / Змінити (клавіша F4 чи за допомогою іконки на панелі інструментів – ).
Видалення документа виконується за пунктом меню Реєстр / Видалити (клавіша F8 чи за допомогою іконки на панелі інструментів – ).
Згідно з позицією меню Реєстр / Копіювати, Перемістити, Розділити (клавіша F5) відкривається вікно Копіювання / переміщення документу, де можна виконати копіювання, переміщення всього документу до іншого журналу або переміщення частини документу, рядки якого обираються.
Відкриття відомості для редагування або перегляду виконується по клавіші Enter або шляхом подвійного натискання лівої клавіші миші на рядку із записом.
Друк реєстру документів виконується по пункту меню Реєстр / Друк (клавіша F9 чи за допомогою іконки на панелі інструментів – ). Друк документа виконується по пункту меню Реєстр / Друк документа (комбінація клавіш Ctrl + F9).
Закриття документа виконується по пункту меню Реєстр / Закрити документ (комбінація клавіш Alt + F5), по пункту меню Реєстр / Відкрити документ (комбінація клавіш Ctrl + F5) – відкриття документа.
Згідно з позицією пункту меню Реєстр / Сформувати проводки і перерахування (комбінація клавіш Ctrl + P) виконується формування проводок по перерахуваннях, а по пункту меню Реєстр / Відкликати проводки і перерахування (комбінація клавіш Ctrl + О) проводки по перерахуваннях відкликаються.
Згідно з позицією меню Реєстр / Призначення (комбінація клавіш Ctrl + N) вказується призначення для платіжного доручення на закладках: Загального на перерахування і збір, Окремого на перерахування, Окремого на збір. По кнопці З налаштування можна скопіювати текст призначення із настроювання.
Другий варіант. Новий список формується по пункту меню Реєстр / Сформувати документи (опис модуля Списки на перерахування аналогічний опису модуля Платіжні відомості). Відмінність списків на перерахування від платіжних відомостей полягає в тому, що при створенні списку на перерахування задається спосіб перерахування, який набуває одного з трьох можливих значень: Пошта, Банк, Ощадбанк. Для списків на перерахування не виділяється відповідний модуль в підсистемі Облік грошових коштів. Тому зміна статусу документа проводиться тільки в підсистемі Облік праці й заробітної плати.
Якщо підсистема Облік грошових коштів наявна, то при закритті списку на перерахування формується документ Платіжне доручення в банку. При цьому, якщо спосіб перерахування має значення Банк або Ощадбанк, то залежно від налаштування формується як один документ Платіжне дорученняна загальну суму (у цьому разі до нього також формується додаток – Список перерахувань), так і окремий документ Платіжне доручення на кожен особовий рахунок.
Якщо обраний спосіб перерахування Пошта, то при закритті цього списку на перерахування в банку формується документ Платіжне доручення, а до нього списки-реєстри по регіонах.
На відміну від документа Платіжна відомість формування нового документа Списки на перерахування по пункту меню Реєстр / Сформувати документи не проводиться по підрозділах підприємства. Список формується по підприємству в цілому за довідником відомостей, налаштовується на закладці Довідники / Відомості в модулі Налаштування, або по регіонах і банках (філіях).
За потреби є можливість формування кількох списків на перерахування (платіжних відомостей) виплати заробітної плати в одному обліковому періоді за вказаним ДФ та вказаним відсотком виплати. При формуванні списків на перерахування по виплаті в міжрозрахунковий період; виплата зарплати; авансу при встановленому параметрі формування: По регіонах / банках, на підставі довідника відомостей, окремого документа для кожного ДФ в найменуванні сформованого документа вказується: ДФ, банк, відомість. У разі якщо встановлені параметри формування: По підприємству в цілому, на підставі довідника відомостей, окремого документа для кожного ДФ в найменуванні документа вказується: ДФ, відомість.
У полі Переказ по клавіші F3 з вікна ДФ і ЕКВ заповнюються Джерело фінансування і Економічний класифікатор витрат для співробітника підприємства.
Якщо для виплачуваного утримання встановлено відмітку Платник визначається по ДФ/ЕКВ, то:
У вікні вибору ДФ / ЕКВ додається кнопка Платник. Натиснувши на неї, відкривається вікно вибору платника з налаштування відповідності платника і ДФ / ЕКВ. Відповідно до вибраного платником автоматично заповнюються списки ДФ і ЕКВ. Коригування списків ДФ / ЕКВ заборонено, допускається тільки видалення ДФ / ЕКВ.
Посилання на обраний запис платника зберігається в записі каталогу.
Передача Платіжних доручень у підсистему Грошові кошти, друк Платіжних доручень та ін. здійснюється з обраним платником.
- Якщо Платник не обраний, або поле Платника звільнено від запису по клавіші Пробіл, списки ДФ / ЕКВ очищаються, в них залишається значення Не визначений. Такий список використовує Платника з Налаштування виду оплати.
Списки на перерахування аліментів, аналогічно відомостям, закриваються тільки за архівні облікові періоди.
Формування списку на перерахування в міжрозрахунковий період по лікарняним ФСС виконується по пункту меню Реєстр / Сформувати документи (комбінація клавіш Ctrl + D). У верхній частині вікна Формування списків на перерахування вказується:
- поле Вид оплати – вказується необхідний метод розрахунку, наприклад, Виплата у між розрахунковий період;
- поле Найменування – вказується повне найменування документа;
- поле Спосіб на перерахування – обирається один із варіантів: Пошта, Банк, Ощадбанк (описано вище).
Інформація про списки на перерахування вікна Формування списків на перерахування міститься на кількох вкладках: Параметри, Виплати, Відомості, ЕД/ЕКВ/Аналітика, Табличний фільтр, Нарахування.
На вкладці Параметри обираються:
- перемикач Параметри:
- По підприємству в цілому – списки формуються по підприємству в цілому;
- По регіонах/баках – списки формуються в розрізі регіонів/баків.
- параметри:
- Включати заробіток з початку місяця;
- Виплата сум по вказаним нарахуванням;
- Виключати утримання із нарахованої суми;
- Враховувати усі види доходів в розрахунку податків;
- Враховувати заборгованість минулих періодів;
- Виплата звільненим повністю із можливістю зазначення розміру Відсотка виплати. При включеному параметрі в документ потрапляє сума боргу підприємства з розрахункового листа звільненого працівника;
- зазначається Порядок округлення виплачуваних сум:
- Працюючим – значення використовується за умовчанням, якщо в списках на перерахування не визначений інший порядок округлення;
- Звільненим – значення використовується за замовчанням, якщо в списках на перерахування не визначений інший порядок округлення;
- параметр Використовувати табличний фільтр по ДФ / ЕКВ / Аналітика – у разі встановлення відмітки активується вкладка Табличний фільтр;
- параметр Враховувати нарахування ФСС відкритих списків на перерахування – якщо параметр увімкнений і в розрахунковому листі працівника поточного облікового періоду, що вже є у відкритому списку на перерахування лікарняних ФСС, додається ще декілька лікарняних, то при формуванні виплати кожного наступного лікарняного віднімаються дані нарахувань та утримань попереднього списку.
На вкладці Нарахування відмічаються усі види нарахувань, що мають потрапити до списків.