Налаштування
Перед початком роботи необхідно налаштувати підсистему, для цього призначений модуль Налаштування.
Примітка: Функціонал модулю доступний для
роботи через тонкий клієнт (десктопна версія Комплексу).
Примітка: Деякі пункти ієрархічного списку модуля Налаштування
з’являються при встановлені параметру по пункту меню Вид / Розширене налаштування
(за замовчуванням – відключений)
Уся інформація в модулі Налаштування підсистеми Облік праці й заробітної плати представлена у вигляді ієрархічного списку з такими пунктами:
- Види оплат – налаштовується перелік
нарахувань, утримань і виплат, що використовуються, які об’єднані в групи:
Примітка: Для кожної групи застосовується певний перелік методів розрахунку. Для кожного методу визначені параметри налаштування. З використанням різних параметрів одного і того ж методу розрахунку налаштовується кілька видів оплати (до 1000 видів оплати);
- Фонди – налаштовується перелік нарахувань на заробітну плату в бюджет і позабюджетні фонди, задаються алгоритми розрахунку сум відрахувань до фондів;
- Перерахування – налаштовується список перерахувань до бюджету і позабюджетні фонди для автоматичного формування платіжних доручень;
- Довідники – група містить такі пункти
(деякі пункти стають доступними за розширених налаштувань): Примітка: При використанні підсистеми Облік кадрів більшість довідників заповнюється тільки в одному місці, бо є єдиними для обліку персоналу.
- Обліковий склад;
- Категорії персоналу;
- Групи категорій персоналу;
- Підстава прийому;
- Підстави звільнення;
- Чини;
- Ранги;
- Звання;
- Види посвідчень;
- Види додаткових адрес;
- Причини непрацездатності;
- Відомості;
- Страховий збір;
- Транзитні рахунки проводок;
- Списки видів оплат;
- Списки датованих величин;
- Види трудової діяльності;
- Науковий ступінь;
- Вчене звання;
- Предмети (дисципліни);
- Категорії учнів;
- Підвищення тарифу;
- Кваліфікаційні категорії.
- Таблиці – група містить такі пункти:
- Мінімальна зарплата;
- Мінімальна зарплата медичних працівників;
- Прожитковий мінімум;
- Межа малозабезпеченості;
- Індекс споживчих цін;
- Індексація середнього заробітку;
- Середній заробіток;
- Максимальний оподатковуваний дохід;
- Дивіденди.
- Параметри – визначаються параметри і методи
розрахунку, що відображають специфіку обліку зарплати на конкретному підприємстві та містить
такі пункти:
- Методи розрахунку;
- Зв'язок з іншими підсистемами;
- Виплати;
- Управління розрахунком;
- Зворотній розрахунок зарплати;
- Документи;
- Зміщений період розрахунку;
- Аналітика;
- Інші.
- Константи – створюються змінні, які можуть використовуватися в програмах проводок та ін;
- Табель – робочі та неробочі дні, кількість змін роботи на підприємстві, відповідність змін часу доби. По пункту Табелювання налаштовуються відхилення фактично відпрацьованого часу від планового для всіх або частини співробітників підприємства;
- Види стажів – визначається розрахунок стажу для співробітників підприємства;
- Особовий рахунок – налаштовуються реквізити особових рахунків в залежності від специфіки підприємства, відображення розділів Особового рахунку працівника на підприємстві , налаштовується обов'язковість заповнення полів (за необхідності);
- Постійні нарахуваннятаПостійні утримання – визначається перелік нарахувань і утримань, що застосовуються для всіх або певної частини працівників підприємства. У групі Постійні утримання в пункті Дані для виплати відображаються дані для виплат за замовчуванням;
- Автоматичні документи – документи, що створюються автоматично при введенні записів в розрахункові листи;
- Проводки – налаштовуються параметри розрахунку проводок;
- Кореспонденція рахунків – виконується налаштування кореспонденції рахунків для різних видів оплат;
- Звітність – налаштовується розрахунок показників чисельності працівників, які використовуються в статистичній звітності, а також налаштовуються параметри звіту «Форма №4-ФСС»;
- Журнали – користувач може створити журнали документів на нарахування і виплати;
- ДФ та ЕКВ – джерела фінансування та економічні класифікатори витрат – налаштовується використання ДФ і ЕКВ, вводяться коефіцієнти розподілу сум, визначаються платники для перерахувань;
- Віддалений доступ – налаштовуються параметри для передачі табелів від віддалених територіальних підрозділів у центральний;
- Нумерація – здійснюється налаштування автонумерації документів;
- Калькуляція – дозволяє розрахувати калькуляцію документів;
- Переміщення працівників – дозволяє налаштувати для розрахунку після переміщення працівника його заробітку до переміщення;
- Заміна - налаштовується заміна реквізитів ШВВ та аналітики.
По пункту меню Реєстр / Створити (по клавіші Ins або за допомогою іконки на панелі інструментів – ) користувач може створити записи у описаних вище пунктах ієрархічного списку модуля Налаштування.
По пункту меню Вид / Показувати Видалені записи будуть відображатися видалені записи з пунктів.
Згідно з позицією меню Реєстр / Контроль налаштування (комбінація клавіш Ctrl + P) проводиться контроль на циклічність зроблених налаштувань видів оплат.