Налаштування

Перед початком роботи необхідно налаштувати підсистему, для цього призначений модуль Налаштування.

Примітка: Функціонал модулю доступний для роботи через тонкий клієнт (десктопна версія Комплексу).
Примітка: Деякі пункти ієрархічного списку модуля Налаштування з’являються при встановлені параметру по пункту меню Вид / Розширене налаштування (за замовчуванням – відключений)

Уся інформація в модулі Налаштування підсистеми Облік праці й заробітної плати представлена у вигляді ієрархічного списку з такими пунктами:

  • Види оплат – налаштовується перелік нарахувань, утримань і виплат, що використовуються, які об’єднані в групи:
    Примітка: Для кожної групи застосовується певний перелік методів розрахунку. Для кожного методу визначені параметри налаштування. З використанням різних параметрів одного і того ж методу розрахунку налаштовується кілька видів оплати (до 1000 видів оплати);
  • Фонди – налаштовується перелік нарахувань на заробітну плату в бюджет і позабюджетні фонди, задаються алгоритми розрахунку сум відрахувань до фондів;
  • Перерахування – налаштовується список перерахувань до бюджету і позабюджетні фонди для автоматичного формування платіжних доручень;
  • Довідники – група містить такі пункти (деякі пункти стають доступними за розширених налаштувань):
    Примітка: При використанні підсистеми Облік кадрів більшість довідників заповнюється тільки в одному місці, бо є єдиними для обліку персоналу.
    • Обліковий склад,
    • Категорії персоналу,
    • Групи категорій персоналу,
    • Підстава прийому,
    • Підстави звільнення,
    • Чини,
    • Ранги,
    • Звання,
    • Види посвідчень,
    • Види додаткових адрес,
    • Причини непрацездатності,
    • Відомості,
    • Страховий збір,
    • Транзитні рахунки проводок,
    • Списки видів оплат,
    • Списки датованих величин,
    • Види трудової діяльності,
    • Науковий ступінь,
    • Вчене звання,
    • Предмети (дисципліни),
    • Категорії учнів,
    • Підвищення тарифу;
    • Кваліфікаційні категорії.
  • Таблиці – група містить такі пункти:
    • Мінімальна зарплата,
    • Мінімальна зарплата медичних працівників,
    • Прожитковий мінімум,
    • Межа малозабезпеченості,
    • Індекс споживчих цін,
    • Індексація середнього заробітку,
    • Середній заробіток,
    • Максимальний оподатковуваний дохід,
    • Дивіденди;
  • Параметри – визначаються параметри і методи розрахунку, що відображають специфіку обліку зарплати на конкретному підприємстві та містить такі пункти:
    • Методи розрахунку;
    • Зв'язок з іншими підсистемами ;
    • Виплати;
    • Управління розрахунком;
    • Зворотній розрахунок зарплати;
    • Документи;
    • Зміщений період розрахунку;
    • Аналітика;
    • Інші.
  • Константистворюються змінні, які можуть використовуватися в програмах проводок та ін;
  • Табель – робочі та неробочі дні, кількість змін роботи на підприємстві, відповідність змін часу доби. По пункту Табелювання налаштовуються відхилення фактично відпрацьованого часу від планового для всіх або частини співробітників підприємства;
  • Види стажів – визначається розрахунок стажу для співробітників підприємства;
  • Особовий рахунок – налаштовуються реквізити особових рахунків в залежності від специфіки підприємства, відображення розділів Особового рахунку працівника на підприємстві , налаштовується обов'язковість заповнення полів (за необхідності);
  • Постійні нарахуваннятаПостійні утримання – визначається перелік нарахувань і утримань, що застосовуються для всіх або певної частини працівників підприємства. У групі Постійні утримання в пункті Дані для виплати відображаються дані для виплат за замовчуванням;
  • Автоматичні документи – документи, що створюються автоматично при введенні записів в розрахункові листи;
  • Проводки – налаштовуються параметри розрахунку проводок;
  • Кореспонденція рахунків – виконується налаштування кореспонденції рахунків для різних видів оплат;
  • Звітність – налаштовується розрахунок показників чисельності працівників, які використовуються в статистичній звітності, а також налаштовуються параметри звіту «Форма №4-ФСС»;
  • Журнали – користувач може створити журнали документів на нарахування і виплати.
  • ДФ та ЕКВ – джерела фінансування та економічні класифікатори витрат – налаштовується використання ДФ і ЕКВ, вводяться коефіцієнти розподілу сум, визначаються платники для перерахувань;
  • Віддалений доступ – налаштовуються параметри для передачі табелів від віддалених територіальних підрозділів у центральний.
  • Нумерація – здійснюється налаштування автонумерації документів;
  • Калькуляція – дозволяє розрахувати калькуляцію документів;
  • Переміщення працівників – дозволяє налаштувати для розрахунку після переміщення працівника його заробітку до переміщення.
  • Заміна - налаштовується заміна реквізитів ШВВ та аналітики

По пункту меню Реєстр / Створити (по клавіші Ins або за допомогою іконки на панелі інструментів – ) користувач може створити записи у описаних вище пунктах ієрархічного списку модуля Налаштування.

По пункту меню Вид / Показувати Видалені записи будуть відображатися видалені записи з пунктів.

Згідно з позицією меню Реєстр / Контроль налаштування (комбінація клавіш Ctrl+P) проводиться контроль на циклічність зроблених налаштувань видів оплат.

Мал. 1. Контроль налаштування
Контроль налаштування