Автоматичні документи
На даній вкладці налаштовуються документи, що створюються автоматично при введенні записів в розрахунковий лист.
За кнопкою Заповнити автоматично створюється перелік документів:
- Премії;
- Відпустки;
- Лікарняні;
- Матеріальна допомога;
- Компенсаційні нарахування;
- Оплата за середнім заробітком;
- Інші нарахування;
- Інші утримання.
Для кожного документа зазначені види оплат, які беруть участь в розрахунку.
Ручне створення автоматичного документа виконується по пункту меню Реєстр / Створити або клавіші Ins. Заповнюється поля: Код, Найменування, Журнал, Шаблон і додаються види оплат.
Для кожного документа можна за необхідності вказати шаблон параметрів універсального документа та змінити журнал.