Постійні Нарахування та Постійні Утримання

Групи Постійні нарахування та Постійні утримання призначені для реєстрації видів оплати, що діють на підприємстві, або певної групи працівників із зазначенням умов відбору. Для кожного нарахування або утримання визначається період їх дії із зазначенням дати початку та кінця: поля Код, Найменування, Початок і Закінчення. Згідно з позицією меню Реєстр / Створити з’являється вікно Створення постійного нарахування/утримання з полем Вид оплати, в якому викликається вікно Види виплат і виконується вибір елемента. Після цього з’являються такі поля для заповнення:

Поле Наказ – викликається вікно Реєстр наказів, в якому створюється і вибирається наказ.

Поля Початок, Закінчення, Відсоток, Сума – заповнюються користувачем.

ДФ/ЕКВ – поля заповнюються за потреби вести облік за джерелами фінансування/економічним класифікатором витрат. Ці поля з’являються, якщо в пункті ДФ і ЕКВ встановити позначки Використовувати джерела фінансування, Використовувати економічні класифікатори витрат.

Поле Рахунок – викликається План рахунків, в якому виконується вибір елемента.

Поле Замовлення.

Поле Підрозділ – викликається Довідник структурних підрозділів, в якому виконується вибір елемента.

Поле Умова застосування – по клавіші F4 з’являється вікно Умова застосування, в якому вказується умова вибору.

Для кожного виду оплати заповнюється перелік полів, необхідних для застосування і розрахунку. Кількість полів змінюється залежно від методу розрахунку виду оплати. Таким чином, вводяться такі види оплати, як Щомісячна премія і Податок з доходу. При незаповнені поля Умова застосування вид оплати нараховується всім співробітникам. При застосуванні виду оплати для певних груп співробітників у цьому полі програмним способом визначається умова застосування.

У підпункті Дані для виплати пункту Постійні утримання заповнюються такі поля:

  • Контрагент – вибирається з Довідника контрагентів;
  • Банк – підтягується автоматично при виборі контрагента;
  • Р/Рахунок – підтягується автоматично при виборі контрагента;
  • Р/Рахунок збору – підтягується автоматично при виборі контрагента;
  • Види оплат для виплати через банк:
    • Зарплати – вибирається у вікні Види виплат;
    • Авансу – вибирається у вікні Види виплат;
    • У міжрозрахунок – вибирається у вікні Види виплат.
  • Види оплат збору для виплати через банк:
    • Зарплати – вибирається у вікні Види виплат;
    • Авансу – вибирається у вікні Види виплат;
    • У міжрозрахунок – вибирається у вікні Види виплат.
  • Види оплат для виплати через касу:
    • Зарплата – вибирається у вікні Види виплат;
    • У міжрозрахунок – вибирається у вікні Види виплат.