Керування доступом

Модуль Керування доступом призначений для налаштування обмежень щодо прав доступу до даних.

Користувачі, які відображаються в даному модулі, можуть бути показані всі або ті, яким налаштований доступ до конкретної підсистемі (налаштування головного меню в ролі). Відображення регулюється відміткою в пункті меню Вид / Відображати всіх користувачів (комбінація клавіш Alt + 1).

Налаштування модуля складається з закладок: Параметри, Табель, Підрозділи, Структурні одиниці (при централізованому обліку), Табельні номера, Журнали, Таємність, Налаштування.

На закладці Параметри для обраного користувача визначається право доступу до таких дій:

Група Особові рахунки:

  • При установці позначки Можливість вибору періоду відображення реєстру в модулі Особові рахунки працівників стає активним поле Період, в якому вибирається період, за який будуть відображатися особові рахунки працівників;
  • Створення, зміна та видалення договорів ЦПХ.

Група Розрахункові листи:

  • Перегляд - за відсутності відмітки не можна переглядати розрахункових листів в таких модулях:
    • Модуль Особові рахунки працівників у пункті меню Реєстр / Розрахунковий лист.
    • Модуль Табель обліку робочого часу в пункті меню Реєстр / Розрахунковий лист.
    • Модуль Розрахункова відомість для певного співробітника в вікні Розрахункова відомість в пункті меню Реєстр / Відкрити / Вибрати.
    • Модулі Платіжні відомості, Документи, Універсальний документ при виборі одного з елементів для певного співробітника в вікні Відомість в пункті меню Реєстр / Розрахунковий лист.
    • А також відсутня можливість коригування даних розрахункових листів, тому що параметр Коригування даних НЕ активується.
  • Коригування в поточному обліковому періоді - доступна за наявності відмітки Перегляд. За відсутності відмітки розрахункові листи поточного облікового періоду доступні тільки для перегляду.
  • Заборона коригування в закритих облікових періодах (архів) - забороняє доступ до архіву розрахункових листів для введення і коригування даних.

При використанні параметра Коригування даних Архіву розрахункових листів можлива невідповідність даних зарплати з даними бух. обліку. Після внесення змін до архіву даний параметр обов'язково відключається, інакше при сторнуванні і перерахунку записи в розрахункових листах формуються некоректно. При установці даного параметра в Системі не повинні працювати інші користувачі і по закінченні коригування обов'язково встановлювати заборону. Після цього можлива подальша робота. Дану можливість зазвичай використовують на початку роботи в системі після імпорту або внесенні архівних даних та виявлених в таких даних помилок.

  • При установці позначки Заборона глобального коригування картотеки в реєстрі особових рахунків пункт меню Коригування картотеки... " стане недоступний (сірого кольору).

Група Документи:

  • Закриття / Відкриття документів на нарахування - встановленням даної позначки обраному користувачу дозволяється відкриття і закриття документів на нарахування;
  • Закриття / Відкриття документів на виплату - встановленням даної позначки обраному користувачу дозволяється відкриття і закриття документів на виплату;
  • Зміна вигляду реєстру в модулі "Універсальний документ" - надає доступ до зміни виду реєстру вказаному користувачеві;
  • Перегляд документів, створених іншими користувачами - при встановленні даної позначки для перегляду доступні документи, створені іншим користувачем;
  • Налаштування шаблонів параметрів універсальних документів - при встановленні даної позначки для універсальних документів можна налаштовувати шаблони параметрів по пункту меню Реєстр / Шаблони параметрів документів;
  • Зміна виду реєстру в документі Універсальний документ - при встановленні даної позначки для універсальних документів можна налаштовувати /змінювати види реєстру.

Група Розрахунок:

  • Розрахунок зарплати по підприємству для формування звітів - при установці позначки здійснюється розрахунок зарплати по підприємству для формування звітів.

Група Адміністрування:

  • Адміністратор модулю ’’1-ДФ’’. На даний час стосується 4-ДФ.
  • Адміністратор модулю ’’Статистична звітність’’.
  • Адміністратор модулю ’’ЄСВ” (застаріле).

Група Період:

  • Відкриття періоду заробітної плати.

На закладці Табель визначається право доступу до корегування по табелю в модулі Табель обліку робочого часу. Коригування табеля дозволяє:

  • Дані табеля - дозволяє коригування даних по табелю в модулі Табель обліку робочого часу. За відсутності відмітки наступні пункти (крім пункту Фактичних годин в табелі) не активні;
  • Планові дні та години за місяць - дозволяє коригування планових днів і годин за місяць;
  • Фактично відпрацьовані дні та години за місяць - дозволяє коригування фактично відпрацьованих днів і годин за місяць;
  • Загальні відомості особових рахунків - за відсутності даної позначки закладка Загальні відомості в модулі Табель обліку робочого часу доступна тільки для перегляду;
  • Дні, зайняті даними документів;
  • Дані закритих періодів - дозволяє коригування даних закритих періодів.

На закладці Підрозділи відображається Список доступних підрозділів для обраного користувача. Якщо список не заповнений то для обраного в лівій панелі користувача доступні всі наявні підрозділи. Обмеження доступних підрозділів виконується в підсистемі Загальні довідники в модулі Керування доступом закладка Додатково / Структурні підрозділи. При встановленні параметру Дозволити переведення в "чужий" підрозділ та доступі до переліку підрозділів , даний користувач може переводити співробітника до підрозділу, до якого в нього немає доступу.

На закладці Структурні одиниці наводиться перелік структурних одиниць, з якими користувачеві, на якому встановлений курсор, дозволено працювати (якщо не заповнено - доступні всі). Обмеження доступних структурних одиниць виконується в підсистемі Загальні довідники в модулі Керування доступом закладка Додатково / Структурні одиниці. При встановленні параметру Дозволити переведення в "чужу" структурну одиницю та доступі до переліку структурних одиниць , даний користувач може переводити співробітника до структурної одиниці, до якої в нього немає доступу.

На закладці Табельні номера визначається Діапазони доступних табельних номерів для обраного користувача. Якщо список не заповнений, значить для обраного в лівій панелі користувача доступні всі табельні номери. Згідно з позицією меню Реєстр / Створити відкривається вікно Додавання, в якому заповнюються поля Від і До.

На закладці Журнали визначається доступ до журналів, як заданих Системою, так і створених користувачем. Доступ дається на створення, коригування або видалення наказів у журналах.

На закладці Таємність визначаються категорії таємності даного користувача для можливості перегляду або змін по розділах і реквізитах Системи. У таблиці Доступ користувача до категорій таємності вибираються налаштовані категорії таємності. Для категорії таємності у полі Шаблон доступу вибирається шаблон або відзначається Категорія недоступна.

За замовчуванням у Системі для користувачів встановлені параметри Без категорії таємності і Повний доступ.

Після визначення категорій таємності необхідно в кожній особовій справі призначити категорію таємності співробітника. Особисту справу такого співробітника зможе побачити або редагувати (залежно від налаштування) тільки співробітник з такою категорією таємності.

При формуванні деяких видів наказів (наприклад, прийом і переведення) також вказується категорія таємності.

За потреби видалити категорію таємності у полі Код шаблону доступу необхідно внести значення 0 (нуль), у полі шаблону вказується Категорія недоступна.

Якщо для співробітника дана одна категорія таємності - необхідно в рядку Без категорії таємності у полі Код шаблону по клавіші F3 вибрати один з налаштованих шаблонів доступу.

На закладці Налаштування визначається режим доступу користувачів до розділів модуля Налаштування підсистеми Облік праці й заробітної плати. Здійснюється налаштування режиму доступу користувачів до даних підсистеми з можливістю операцій над документами: перегляд і зміна.

На вкладеній закладці Ролі проводиться аналогічні налаштування, але для ролі. У такому випадку всі користувачі з даною роллю будуть мати однакові налаштування доступу.

Налаштування категорій таємності виконується в пункті Шаблони.

При створенні шаблону категорій таємності задається код і найменування категорії. За потреби встановлюється параметр Індивідуальний оклад (не визначається по Штатному розкладу при призначенні працівника на посаду, вводиться в Особовому рахунку працівника).

При створені шаблону доступу (по клавіші Ins) задається перелік Розділів і Реквізитів даних про співробітника, які бачить і/або змінює даний користувач.