Користувацькі налаштування замовлення на відпуск

Для зручності заповнення замовлень і формування на їх основі похідних документів передбачені користувацькі налаштування, що проводяться по пункту меню Сервіс / Налаштування.

Користувачу доступні такі налаштування:

  • Склад за замовчуванням – по клавіші F3 або шляхом натискання на кнопку зі стрілкою () вибирається значення з довідника доступних складів для даного оператора, визначених у модулі Керування доступом підсистеми Облік запасів;
  • Прейскурант за замовчуванням – при необхідності вказується основний прейскурант для роботи з постачальниками;
  • Умови доставки – по клавіші F3 або шляхом натискання на кнопку зі стрілкою () вказується одна з умов: Самовивезення або Централізований;
  • Оплата - по клавіші F3 або шляхом натискання на кнопку зі стрілкою () обирається спосіб оплати: Готівка або Безготівкові розрахунки;
  • також можна встановити параметри для роботи з документом:
    • Вкл. вартість тари в суму до сплати - при встановленій позначці Комплекс автоматично включає вартість тари, що повертається в суму до оплати;
    • Проводити коригування при формуванні накладної - установка відмітки дає можливість вказувати по кожній позиції специфікації замовлення кількість ТМЦ, на яке буде сформована накладна (пункт меню Документ / Сформувати / Накладну або комбінація клавіш Ctrl+B). Тобто при формуванні накладної на підставі замовлення, видається вікно вибору номенклатури, в якій вказується кількість товару по кожній позиції замовлення, і саме на вказану кількість і буде сформована накладна;
    • Проводити коригування при формуванні на підставі типового замовлення - відмітка дає можливість вказувати по кожній позиції специфікації типового замовлення кількість, на яку буде сформоване замовлення на відпуск. Тобто при формуванні замовлення на підставі типового замовлення, видається вікно вибору номенклатури, в якій вказується кількість товару по кожній позиції типового замовлення, і саме на вказану кількість і буде сформована накладна;
    • поле Дія із специфікацією при виборі документа-підстави – по клавіші F3 або шляхом натискання на кнопку зі стрілкою () вибирається варіант: Видавати звіт, Замінити специфікацію, Не міняти специфікацію, Доповнити специфікацію;
    • Не розраховувати сальдо по контрагентові і договору – при встановленій позначці, під час входу в універсальний навігатор не розраховується сальдо по контрагенту і договору, що дозволяє прискорити завантаження універсального навігатора;
    • При резервуванні використовувати склади, які вказані в налаштуваннях підбору КСО - при відключеній позначці (невиділеному параметрі) резервування буде проводитися за стандартною схемою: виводитиметься запит на вибір складу для установки резерву. При встановленій позначці – запит виводитися не буде, а будуть використовуватися склади, які вказані в налаштуванні Пріоритет складів при підборі КСО для документа;
    • Видавати запит на перерахунок цін по прейскуранту при зміні дати документа – при встановленій позначці, буде видавати запит про необхідність перерахунку цін при зміні дати документа;
    • поле Підстава за замовчуванням - по клавіші F3 або шляхом натискання на кнопку зі стрілкою () вибирається варіант: Договір, Рахунок, Відсутня;
    • Автоматичне формування рахунку-накладної - відмітка дає можливість автоматично формувати рахунок-накладну для створеного документа замовлення на відпуск;
    • Автоматичне формування рахунку - відмітка дає можливість автоматично формувати рахунок-накладну для створеного документу замовлення на відпуск;
  • кнопка Пріоритет складів при підборі КСО – дозволяє вказати потрібний список складів, з яких буде проводитися відпуск продукції в документах збуту, і налаштовувати порядок перегляду картотеки даних складів при підборі КСО.