Формування похідних документів у рахунку-накладній

Функція створення похідних документів у Рахунку-накладній реалізована лише у десктопній версії. В документі створюються Складській ордер, Податкова накладна, Акцизна накладна, Прибутковий касовий ордер.

Вибір для створення/додавання документу проводиться по пункту меню Документ/Сформувати і далі потрібне вибирається зі списку.

При створенні Складського ордеру обирається місце зберігання (склад) і система видає повідомлення про створення ордеру. Інформація про прибутковий ордер відображається на закладці Ордери.

Податкова накладна створюється у вікні Податкові накладні. Аналогічно акцизні накладні.

Дані про створену податкову накладну відображаються на закладці Реквізити праворуч від назви і дати документа (за прикладом станд. 1.1).

Видалення податкової накладної проводиться по пункту меню Видалити податковий документ, аналогічно акцизної накладної - по пункту Видалити акцизну накладну.
Видалення одночасно всіх похідних документів у прибутковій накладній проводиться по пункту меню Видалити похідні документи.
Прибутковий касовий ордер створюється у випадку оплати покупцем придбаного товару готівкою в касу підприємства. Але наразі такі операції практично не відбуваються, тому дана позиція меню не є актуальною.

Після створення будь-якого похідного документу поля на закладці Реквізити стають неактивними і редагуванню не підлягають.

Документ, що створений у десктопній версії, відображається в WEB-версії. Сформовані, на підставі видаткової накладної, документи переглядаються у вікні документа Рахунок-накладна по пункту меню Документ/Пов'язані документи або піктограмі на панелі інструментів.