Формування похідних документів у Рахунку до одержання

Функція створення похідних документів у Рахунок до одержання реалізована лише у десктопній версії. В документі передбачено створення наступних документів: Накладна, Акт виконаних робіт, Рахунок-накладна, Банківський платіж, Касовий ордер, Документ CRM.

Вибір для створення/додавання документу проводиться по пункту меню Документ/Сформувати і далі потрібне вибирається зі списку.

По факту створення документу система видасть відповідне повідомлення.

Дані щодо створеної видаткової накладної будуть відображена на закладці Розрахунки. Кількість відвантажених товарів або готової продукції буде відображена на закладці тільки після створення видаткового складського ордеру, який підтверджує списання реалізованої продукції/товарів зі складу.

Додавання документу про надходження оплати від покупця проводиться на закладці Розрахунки по пункту меню Реєстр / Створити (по клавіші Ins або за допомогою піктограми на панелі інструментів ). Далі обирається необхідна операція у вікні Види оплати. У цей список входять

  • банківські та касові операції типу Надходження від покупця, зазначеного в рахунку;
  • банківські та касові операції типу Платіж на ім'я покупця, зазначеного в рахунку, якщо у них встановлена ознака Повернення. Сума повернення зменшує суму оплати за рахунком (показують у колонці Оплата зі знаком мінус).

По клавіші Пробіл або шляхом проставлення відмітки за допомогою лівої клавіші миші виділяються платежі, що підлягають реєстрації в даному рахунку. При віднесенні до рахунку частини платежу, використовується пункт меню Документ / Змінити (клавіша F4 чи за допомогою піктограми на панелі інструментів ). По пункту меню Правка / Вибрати (комбінація клавіш Ctrl+Enter) оплата переноситься в Розрахунки за рахунком.

Також документ платежу автоматично відображається на закладці Розрахунки при його створенні у підсистемі Керування фінансовими розрахунками/Облік грошових коштів при додаванні вже створеного рахунку до банківського документу.

Обрання в меню Документ пункту Сформувати/Банківський платіж передбачає створення Платіжної вимоги, яка наразі для проведення розрахунків між покупцями та постачальниками є неактуальна.

Обрання пункту Сформувати/Касовий ордер дозволяє створити Прибутковий касовий ордер, інформація про який буде відображена на закладці Реквізити праворуч від поля Журнал. Але наразі розрахунки готівкою через касу підприємства малоактуальні.

Також функція створення похідних документі присутня у реєстрі рахунків до одержання в меню Реєстр. По пункту Сформувати у переліку обирається необхідне. Для групового створення документів, необхідно попередньо відмітити в реєстрі потрібні документи і далі перейти до формування похідних документів.

По факту створення документу система видає відповідний Протокол.