Створення рахунку до одержання

У модулі Рахунки до одержання у полі Журнал обирається журнал, з яким працюватиме користувач та в якому буде створений документ.

Вікна створення рахунків до одержання відрізняються в десктопній версії і в WEB-версії.

Вікно документу Рахунок до одержання в десктопній версії.



Вікно документу Рахунок до одержання у веб-версії



Розглянемо створення рахунку до одержання у десктопній версії.

У вікні Рахунок до одержання інформація розміщена на вкладках Реквізити, Специфікація, Розрахунки, Вкладення, які в системі є типовими для даного документу. Закладка Додатково створена для додаткових полів користувача, які додаються за вимогою користувача у разі необхідності додати до документу особливу інформацію.

Примітка: Додавання закладки і полів користувача проводиться фахівцем із впровадження.

На вкладці Реквізити вікна Рахунки до одержання заповнюються поля:

  • РАХУНОК № – поле заповнюється користувачем або автоматично, якщо в модулі Налаштування встановлена позначка автонумерації для документа Рахунок до одержання;
  • від - вводиться дата рахунку до одержання, за замовченням – поточна дата створення документу;
  • Журнал – за замовчуванням в налаштуванні вказано Документи без журналу. Для розміщення накладних в призначені для користувача журнали необхідно вказати в даному полі доступний журнал;
  • Постачальник – по пункту меню Правка / Викликати довідник ТМЦ (клавіша F3, за допомогою піктограми на панелі інструментів , шляхом натискання на кнопку зі стрілкою ()) заповнюється з Довідника контрагентів;
  • Адреса, Розрахунковий рахунок, Банк – заповнюються автоматично з картки підприємства, після вибору Постачальника;
  • Склад – поле заповнюється по пункту меню Правка / Викликати довідник ТМЦ (клавіша F3, за допомогою піктограми на панелі інструментів , шляхом натискання на кнопку зі стрілкою ()), значення обирається зі списку місць зберігання;
  • Прайс-лист – по пункту меню Правка / Викликати довідник ТМЦ (клавіша F3, за допомогою піктограми на панелі інструментів , шляхом натискання на кнопку зі стрілкою ()) вибирається прейскурант, який був обраний в реквізитах контрагента. В універсальний навігатор буде встановлюватися прейскурант, який вказаний в документі на вкладці Реквізити;
  • Центр. відп. – центр відповідальності. Заповнюється з довідника Загальні довідники / Центри відповідальності по пункту меню Правка / Викликати довідник ТМЦ (клавіша F3, за допомогою іконки на панелі інструментів , шляхом натискання на кнопку зі стрілкою ());
  • Покупець, Сальдо розрахунків, Сальдо за договором, Адреса – автоматично заповнюються даними з картки підприємства після вибору Покупця. За наявності декількох адрес вибирається адреса зі списку;
  • Контактна особа – заповнюється даними про контактну особу з картки контрагента Покупця;
  • Вантажоодержувач – по пункту меню Правка / Викликати довідник ТМЦ (клавіша F3, за допомогою піктограми на панелі інструментів – , шляхом натискання на кнопку зі стрілкою ()) заповнюється шляхом вибору з довідника (заповнюється його адреса, знижка, склад з їх спадковістю при створенні з рахунку інших документів);
    1. Умови розрахунків – вказуються умови розрахунків за рахунком. Рахунок постачальника на оплату формується із зазначенням одного з наступних умов:
    2. Попередня оплата – на підставі документа формуються Видаткові накладні (Акти виконаних робіт). Підставою є: Договір, Замовлення (покупця);
    3. В кредит – даний вид операції передбачає, що постачання раніше відбулася. Є можливість вибору раніше зареєстрованих документів (накладних, актів виконаних робіт);
  • Підстава – по пункту меню Правка / Викликати довідник ТМЦ (клавіша F3, за допомогою піктограми на панелі інструментів , шляхом натискання на кнопку зі стрілкою ()) зі списку вибирається документ, який є підставою для формування рахунку (Договір або Замовлення) і в полі обирається конкретний документ обраної підстави. Заповнення поля необов'язкове при обранні підстави Відсутній. При виборі документа-підстави специфікація заповнюється автоматично. При відсутності підстави, в поле Разом до сплати сума заноситься користувачем, а на вкладці Специфікація створюється порожній рахунок;
  • Оплата – по пункту меню Правка / Викликати довідник ТМЦ (клавіша F3 або шляхом натискання на кнопку зі стрілкою ()) обирається спосіб оплати: Готівка або Безготівкові розрахунки;
  • Термін оплати – термін одержання оплати за відвантажений товар вказується користувачем або згідно з параметрами налаштування. При виконанні будь-яких відвантажень і/або платежів по документу, в цьому випадку поле Термін оплати також модифікується;
  • Валюта – зазначається валюта рахунка з довідника. Всі розрахунки по рахунку проводяться в зазначеній валюті;
  • Курс валюти документа – заповнюється автоматично при виборі валюти з довідника курсів. Редагування поля Курс проводиться тільки через довідник курсів валют;
  • Разом до сплати – заповнюється автоматично після заповнення вкладки Специфікація;
  • параметр Вкл. вартість тари в суму до оплати – при встановленій відмітці сума включається до загальної суми Разом до оплати, інакше запис вартість тари створюється окремим рядком на вкладці Специфікація;
  • Знижка – в полі вказується відсоток знижки, значення у %;
  • Аванс – відсоток авансу заповнюється користувачем, сума авансу розраховується автоматично після заповнення вкладки Специфікація;
  • Коментар – заповнюється довільним коментарем. Після формування відвантажувальних документів і прив'язки оплати за рахунком поле Коментар редагується.

На вкладці Специфікація заповнюються рядки специфікації документа. Вибір рядків Специфікації проводиться з номенклатурного довідника методом одиничного або групового введення (див.Робота зі специфікацією документа).

За замовчуванням для розрахунку податків в документі встановлюється податкова модель відповідно до налаштування параметра Податкова модель. Якщо розрахунок податків в даному документі проводиться по податковій моделі, вона вказується в полі Податки, розташованому у верхній частині специфікації, вибравши її з довідника податкових моделей.



На вкладці Розрахунки відображаються документи, за якими відбувались операції відвантаження і оплати товарів, робіт, послуг. Створення похідних документів на підставі рахунку до одержання розглядається за посиланням Формування похідних документів у Рахунку до одержання



На вкладці Вкладення прикріплюються файли до поточного документа (див. розділ Вкладення у документи).

Примітка: При збереженні документу Комплекс проводить умовне резервування необхідної кількості товару на складі.

Детально порядок резервування запасів розглядається за посиланням Резервування запасів.