Формування похідних документів у накладній на повернення

Функція створення похідних документів у Накладній на повернення покупцями реалізована лише у десктопній версії. В документі створюються Складській ордер, Рахунок, Розрахунок коригування.

Вибір для створення/додавання документу проводиться по пункту меню Документ/Сформувати і далі потрібне вибирається зі списку.

При створенні Складського ордеру обирається місце зберігання (склад) і система видає повідомлення про створення ордеру. Інформація про прибутковий ордер відображається на закладці Ордери.

Створення рахунку проводиться по пункту Рахунок, а дані про нього відображаються на закладці Реквізити праворуч від поля Журнал, за прикладом РхСпл 5 22/06/2023.

Розрахунок коригування також створюється за відповідним пунктом меню. Про створення розрахунку система видає відповідне повідомлення. В документі повернення продукції/товарів покупцями дані про розрахунок коригування ніде не відображаються, але при повторному намаганні створити розрахунок, система видасть повідомлення про неможливість його створення, оскільки такий розрахунок вже зареєстрований у підсистемі Книга покупок/продажів.

Після створення будь-якого похідного документу поля на закладці Реквізити стають неактивними і редагуванню не підлягають.

Видалення похідних документів у накладній на повернення проводиться по пункту меню Видалити похідні документи.

Документ, що створений у десктопній версії, відображається у WEB-версії. Сформовані, на підставі накладної на повернення, документи переглядаються у вікні документа Накладна на повернення по пункту меню Документ/Пов'язані документи або піктограмі на панелі інструментів.