Створення платіжного документа на основі документу-підстави

Для створення платіжного документа на підставі розрахункових документів спочатку перейти по пункту меню Реєстр / Створити (клавіша Ins або за допомогою піктограми на панелі інструментів ???). У вікні платіжного документу в полі Сума по клавіші F3 або по пункту меню Правка / Викликати довідник викликається реєстр неоплачених документів.

Примітка: Вибір документа-підстави в платіжному документі здійснюється з повного переліку документів або, за умови заповнення полів Платник / Одержувач, відображаються лише документи такого платника/одержувача.

В таблиці Вибір документів обирається тип розрахункового документа із запропонованого списку:

  • рахунок;
  • рахунок-накладна;
  • договір;
  • рахунки за комунальні послуги.

При створенні платіжного документа на часткову оплату рахунку / рахунку-накладної здійснюється корегування суми оплати. У платіжний документ автоматично переноситься сума оплати й специфікація таблиці податків з документа-підстави. У документ Платіжна інструкція, створений на підставі Рахунку, автоматично переноситься податкова модель документа-підстави.

При створенні платіжних документів з документів підстав (рахунків, актів ...), коментар (призначення) з документа підстави буде успадковуватися в платіжні документи. Для скасування дії успадкування, необхідно в грошовому документі за пунктом меню Сервіс/Налаштування в таблиці налаштувань зазначити параметр Не успадковувати призначення з документа підстави. Якщо параметр встановлено, то при створенні платежу коментар з документа підстави не буде переноситися в призначення платіжного документа. Якщо параметр не встановлений, коментар з документа підстави буде копіюватися в призначення платежу.