Робота з меню платіжного документу

В кожному платіжному документі по операціях на рахунку в банку в меню є набір функцій, що поділені на групи Документ, Правка, Сервіс.

Меню Документ містить наступні функції.

Для необхідності в деталізації інформації про рух грошових коштів за різними категоріями, виконується рознесення суми операції :

  • по пункту Рознесення по аналітичним карткам (комбінація клавіш Alt + А або за допомогою піктограми на панелі інструментів – ???) відкривається таблиця рознесення за аналітичними картками. Вона заповнюється по клавіші Ins (по пункту меню Реєстр / Створити або за допомогою піктограми на панелі інструментів ???) за допомогою аналітичної картки-реквізитів аналітики, де по клавіші F3 (або подвійне натискання лівою клавішею миші) викликається відповідний довідник і обирається аналітична картка. Загальна сума операції не перевищує суму операції.
  • по пункту Рознесення по статтям… (комбінація клавіш Alt+S або за допомогою піктограми на панелі інструментів ???) відкривається таблиця рознесення по шифрах платежів/надходжень. Вона заповнюється за допомогою довідників шифрів платежів та надходжень. Загальна сума операції не перевищує суму операції.

По пункту Податки відкривається Таблиця податків, де обирається потрібний податок, ставка, автоматично зазначається оподаткована сума та обчислюється сума податку. Загальна сума податків відображається в документі в полі Податки.

Для бюджетних установ по пункту меню Перегляд фінансових зобов'язань (комбінація клавіш Alt + F), можна переглянути фінансові зобов’язання, за якими були створені платіжні документи. Створюваний платіжний документ прикріплюється до фінансового зобов’язання за обраним Одержувачем / Контрагентом. Реєстр фінансових зобов’язань ведеться в модулі Розрахунки з контрагентами / Реєстр зобов’язань.

В меню Правка, для комфортної роботи з однаковими документами, в яких частина полів повторюється в кожному документі, можна скористатись функціями шаблонів.

Створюється звичайним способом платіжний документ, де заповнюються типові значення полів. По пункту меню Зберегти шаблон (комбінація клавіш Shift + F2) створений шаблон зберігається під довільним найменуванням. При використанні шаблону заповнені поля підставляються автоматично при створенні документу .

Використання шаблону при формуванні нового документу здійснюється з пункту Завантажити шаблон (комбінація клавіш Shift + F3). З переліку шаблонів обирається необхідний.

В меню Сервіс по пункту Налаштування проводиться налаштування у вікні Налаштування користувача:

Параметри налаштування мають наступні значення:

  • при ввімкненому параметрі Контролювати номер розрахункового рахунку при розносці суми по документу підставі у вікні вибору документу-підстави, обираються лише документи-підстави, в яких розрахунковий рахунок співпадає з розрахунковим рахунком в платіжних документах;
  • параметр Не успадковувати призначення з документа підстави встановлюється за потреби;
  • при ввімкненому параметрі Приймати повідомлення інтерактивного оновлення реєстру, коли в Комплексі працює декілька користувачів з платіжними документами, розсилається повідомлення про додавання і видалення документів;
  • якщо параметр Відключити копіювання шифрів, при копіюванні П/Д увімкнено, тоді при копіюванні платіжних документів, в яких були заповнено дані з рознесенням сум по статтям РГК, дані рознесених сум по статтям переноситись не будуть;
  • якщо увімкнено параметр Відключити копіювання аналітики, при копіюванні П/Д, тоді в платіжних документах, в яких були заповнені дані по рознесенню сум операцій за аналітичними картками, при копіюванні документу дані рознесення переноситись не будуть;
  • при увімкненому параметрі Відключити копіювання призначення, при копіюванні П/Д при копіюванні платіжних документів, в яких було заповнено поле Призначення, поле призначення переноситись не буде;
  • якщо увімкнено параметр Контроль сум по Статті, відбувається перевірка на відповідність суми по документу та рознесення по статтям РГК. Якщо увімкнено параметр Контроль сум по Аналітичним картотекам, відбувається перевірка на відповідність суми по документу та рознесення по аналітичним карткам.

Інші дії щодо функцій меню, які притаманні більшості документам комплексу (збереження, друк документу, формування проводок, проведення/відкликання в Головну книгу тощо), виконуються за загальними правилами.