Створення операцій

Створення операцій в модулі Виписки банку доступне користувачу при роботі через тонкий клієнт. В реєстрі виписок створюється нова виписка або відкривається уже існуюча виписка по потрібній даті. У вікні Операції по рахунку: Розрахунковий період відбувається створення операції.

Створення операцій може проводитись через формування даних з клієнт-банку ( Клієнт-Банк) або у ручному режимі.

Створювання запису операції в ручному режимі проводиться по пункту меню Реєстр / Створити (по клавіші Ins або за допомогою іконки на панелі інструментів –???), в меню, що спливає, обирається тип операції. Запропоновано наступний набір типів операцій:

Для розрахункового (спеціального, казначейського, тощо) рахунку:

  • Платіж – операція з перерахування коштів на рахунок контрагента, на підставі документів виставлених до оплати;
  • Надходження – зарахування коштів, що надійшли на рахунок від контрагента;
  • Отримання грошей в касу по чеку – отримання готівки з розрахункового рахунку на підставі чеку;
  • Надходження готівки – зарахування готівки на розрахунковий рахунок;
  • Списання коштів на купівлю валюти – списання коштів на купівлю валюти, на підставі доручення на купівлю валюти;
  • Зарахування коштів від продажу валюти – зарахування грошей, що отримані від продажу валюти, на підставі виписки банку;
  • Видача в підзвіт – видача на розрахунковий рахунок підзвітним особам;
  • Повернення підзвітних сум – повернення невитрачених підзвітних коштів на розрахунковий рахунок підприємства;
  • Переказ коштів – переказ коштів з одного рахунку підприємства на інший.
Мал. 1. Модуль Виписки банку через тонкий клієнт. Створення операцій
Модуль Виписки банку через тонкий клієнт. Створення операцій

Для валютного рахунку:

  • Платіж – операція з перерахування коштів (по типу валюти) на рахунок контрагента, на підставі документів, що виставлені до оплати;
  • Надходження зарахування коштів (по типу валюти), що надійшли на рахунок від контрагента;
  • Отримання грошей в касу по чеку отримання готівки (по типу валюти) з валютного рахунку на підставі чеку;
  • Надходження готівки – отримання готівки (по типу валюти) на валютний рахунок;
  • Списання валюти на продаж – списання валюти на продаж, на підставі доручення на продаж валюти;
  • Списання коштів на купівлю валюти – списання коштів (по типу валюти) на покупку іншої валюти на підставі доручення на покупку валюти;
  • Зарахування купленої валюти – зарахування купленої валюти, на підставі виписки банку;
  • Видача в підзвіт – видача готівки (по типу валюти) з валютної каси підприємства підзвітним особам;
  • Повернення підзвітних сум – повернення невитрачених підзвітних коштів (за типом валюти) в валютну касу підприємства;
  • Переказ коштів – переказ коштів з одного рахунку підприємства на інший.

Тип операції визначає алгоритм обробки даних операції в Комплексі, а також необхідний набір реквізитів. Опис різних видів операцій представлений у п. Види операцій.

Всі операції створюються на підставі виписки банку. При реєстрації операції використовуються дані первинних банківських документів. Дані обраного первинного документу копіюються у відповідні поля даних операції і не модифікуються. Документу присвоюється статус Сплачено, що також унеможливлює його модифікацію або видалення.

По комбінації клавіш Shift + Ctrl + C (по пункту меню Реєстр / Зведена таблиця або за допомогою іконки на панелі інструментів –???) при Групуванні по датах відкривається вікно Представлення даних, в якому обирається вид даних для проведення аналізу.

По комбінації клавіш Shift + Ctrl + E (по пункту меню Реєстр / Експорт поточного представлення або за допомогою іконки на панелі інструментів –???) здійснюється експорт відібраних в поточному вигляді записів в формат Excel.