Довідники

На вкладці Довідники можна налаштовувати роботу наступних довідників:

  • Константи – по клавіші Ins проводиться створення констант. У процесі створення змінних задається Ідентифікатор, Найменування і Тип (числовий, текстовий, дата, час). Для числового типу змінних вказується Місце крапки. Задається Спосіб встановлення значення: константа або програма. При виборі програми по клавіші F4 відкривається редактор програм. Роботу з редактором програм описано у Вбудований Редактор програм ;
  • Підстава – створення запису в довіднику проводиться по пункту меню Реєстр / Створити (клавіша Ins або за допомогою іконки на панелі інструментів – ), у вікні Створення запису заноситься текст підстави. Комплекс надає можливість використовувати в тексті підстави розрахункові поля з документа;
  • Журнали – проводиться створення журналів документів. Журнали використовуються для структуризації інформації, розмежування доступу до документів. Налаштування журналів проводиться в розрізі груп бюджетів, тобто для кожної з груп може бути введений власний список журналів. Створення журналу виконується по пункту меню Реєстр / Створити (клавіша Ins або за допомогою іконки на панелі інструментів – ), у вікні Журнал документів заноситься Код та Найменування журналу;
  • Комісії (підписи) – проводиться заповнення даних про Комісію. Вона служить для створення інвентаризаційних і робочих комісій. Створення комісії виконується по пункту меню Реєстр / Створити (клавіша Ins або за допомогою іконки на панелі інструментів – ), у вікні Вибір типу комісії вибирається необхідний тип (робоча, інвентаризаційна). У вікні Редагування комісії зазначаються дати початку та закінчення роботи комісії, вказується Найменування комісії, тип, дата та номер документа, відповідно до якого створена дана комісія. У таблиці Підписи по клавіші Ins обираються керівництво і члени комісії з правом підпису (поле Статус), для керівника комісії вибирається статус Глава комісії, для інших Член комісії. Далі у полі Табельний номер по клавіші F3 або за допомогою іконки вибору () зазначається табельний номер відповідного працівника, після чого інші поля ( ПІБ, Посада та Посада скороч.) заповнюються автоматично з особової картки працівника, з можливістю коригування даних після вибору. Тобто можна скоротити ім'я та по батькові до заголовних букв. Правила заповнення комісій:
    • в звітах видно тільки всі робочі комісії зазначеного бюджетного року;
    • обов'язково заповнення поля Статус. У звітах відображаються підписи тільки наступних статусів (Керівник, Керівник фін.служби, Затверджено, Погоджено 1, Погоджено 2;
  • Сценарії – проводиться створення сценаріїв у розрізі груп (типів): системні План, Факт, Ліміти, Виконання, Відхилення (відображені чорним кольором та не підлягають змінам). Створення користувацьких сценаріїв (відображаються синім кольором) виконується по пункту меню Реєстр / Створити (клавіша Ins або за допомогою іконки на панелі інструментів – ), у вікні Реквізити заповнюються поля Ідентифікатор, Найменування та Опис (за потреби);
  • Показники бюджетів – проводиться створення та налаштування бюджетів за довідниками:
    • Статті бюджетів;
    • Залишкові показники;
    • Допоміжні показники.

      Створення запису в довіднику Статті бюджетів виконується по пункту меню Реєстр / Створити(клавіша Ins або за допомогою іконки на панелі інструментів – ), у вікні Реквізити статті бюджетів заповнюються поля Код, Ідентифікатор, Найменування та Опис (за потреби), обираються Група, Аналітична картотека, встановлюється параметр порядку ведення обліку За кількістю (за потреби) та встановлюється перемикач у одне з положень:

      • Зазначена одиниця виміру з визначенням цієї одиниці (із Довідника одиниць виміру по клавіші F3 або шляхом натискання кнопки вибору ());
      • Визначається аналітикою Номенклатури.

Створення запису в довіднику Залишкові показники виконується по пункту меню Реєстр / Створити(клавіша Ins або за допомогою іконки на панелі інструментів – ), у вікні Реквізити статті бюджетів заповнюються поля Код, Ідентифікатор, Найменування та Опис (за потреби), обираються Група, Аналітична картотека, встановлюється параметр порядку ведення обліку За кількістю (за потреби) та встановлюється перемикач у одне з положень:

  • Зазначена одиниця виміру з визначенням цієї одиниці (із Довідника одиниць виміру по клавіші F3 або шляхом натискання кнопки вибору ());
  • Визначається аналітикою Номенклатури.

В таблиці Впливають статті по клавішах Ins або F4 обирається стаття бюджету , що впливає та напрям впливу статті (Надходження, Видаток).

Створення запису в довіднику Допоміжні показники виконується по пункту меню Реєстр / Створити(клавіша Ins або за допомогою іконки на панелі інструментів – ), у вікні Реквізити статті бюджетів заповнюються поля Код, Ідентифікатор, Найменування та Опис (за потреби), обираються Група, Аналітична картотека, Одиниця виміру. Параметр Для всіх структурних одиниць дозволяє необхідні показники зазначати або для окремих структурних одиниць ( не встановлений параметр) або для всіх структурних одиниць.