Кошторис і план асигнувань бюджетної організації

Модуль Кошторис і план асигнувань бюджетної організації призначений для ведення кошторисів та планів асигнувань, формування мережі бюджетних організацій, і реєстрів розподілу відкритих асигнувань.

Робота з модулем Кошторис і план асигнувань бюджетної організації можлива через тонкий та веб-клієнт.

Модуль Кошторис і план асигнувань бюджетної організації через тонкий та           веб-клієнт
Рис. 1. Модуль Кошторис і план асигнувань бюджетної організації через тонкий та веб-клієнт
Примітка: Реалізація модулю Кошторис і план асигнувань бюджетної організації у web версії Комплексу знаходиться у розробці.

Для роботи з модулем необхідно перевірити наявність відповідних налаштувань:

  • внесені відповідні налаштування у модулі Керування доступом даної системи, на вкладках Параметри , Мережа установ (визначається доступ до редагування даних в розрізі груп організацій).

Інформація в модулі розподілена на вкладки:

  • Мережа установ – призначена для формування мережі розпорядників бюджетних коштів для казначейства, вносяться зміни в дані цих організацій;
  • Реєстр кошторисів – призначена для внесення планових суми кошторису та плану асигнувань, є можливість ведення реєстру довідок змін до них протягом бюджетного року;
  • Реєстр розподілів – призначена для формування розподілу відкритих асигнувань бюджетних коштів для казначейства.

Для зручності користувачів, записи в реєстрі відмічені різними кольорами:

  • червоним – новий запис створеної установи (статус – Додана);
  • синій – запис створеної організації, по якій виконано затвердження (пункту меню Реєстр / Прийняти зміни), відповідає статусу – Змінена.