Реєстр кошторисів

Інформація по кошторисам у модуліКошторис і план асигнувань бюджетної організації на вкладці Реєстр кошторисів розташовується у таблицях:

  • Реєстр кошторисів (верхня частина вікна реєстру) – виконується робота з відомостями кошторисів та планів асигнувань;
  • Змінидо кошторисів (нижня частина вікна реєстру) – виконується робота із записами про зміни кошторису.

У таблиці Реєстру кошторисів вводяться/відображаються дані первісного річного кошторису і плану асигнувань, або дані поточного стану кошторисів з усіма змінами. Переключення між режимами відображення даних відбувається по пункту меню:

  • Вид / Початковий кошторис (комбінація клавіш Alt +1);
  • Вид / Кошторис зі змінами (комбінація клавіш Alt + 2);
  • Вид / Кошторис від розпорядника коштів (комбінація клавіш Alt + 3).

Записи у таблиці Реєстрі кошторисів створюються кількома способами:

На вкладці Реєстр кошторисів із записами реєстру виконуються наступні дії:

  • створення – по пункту меню Реєстр / Створити (клавіша Ins або за допомогою іконки на панелі інструментів – );
  • редагування – по пункту меню Реєстр / Змінити (клавіша F4 або за допомогою іконки на панелі інструментів – );
  • перегляд – по пункту меню Реєстр / Відкрити (клавіша Enter або за допомогою іконки на панелі інструментів – );
  • оновлення – по пункту меню Реєстр / Оновити (комбінація клавіш Ctrl + F2 або за допомогою іконки на панелі інструментів – );
  • видалення – по пункту меню Реєстр / Видалити (клавіша F8 або за допомогою іконки на панелі інструментів – ).