Реєстр кошторисів
Інформація по кошторисам у модуліКошторис і план асигнувань бюджетної організації на вкладці Реєстр кошторисів розташовується у таблицях:
- Реєстр кошторисів (верхня частина вікна реєстру) – виконується робота з відомостями кошторисів та планів асигнувань;
- Змінидо кошторисів (нижня частина вікна реєстру) – виконується робота із записами про зміни кошторису.
У таблиці Реєстру кошторисів вводяться/відображаються дані первісного річного кошторису і плану асигнувань, або дані поточного стану кошторисів з усіма змінами. Переключення між режимами відображення даних відбувається по пункту меню:
- Вид / Початковий кошторис (комбінація клавіш Alt + 1);
- Вид / Кошторис зі змінами (комбінація клавіш Alt + 2);
- Вид / Кошторис від розпорядника коштів (комбінація клавіш Alt + 3).
Записи у таблиці Реєстрі кошторисів створюються кількома способами:
- вручну користувачем (опис у п. Створення відомостей річного кошторису і плану асигнувань);
- шляхом імпорту з інших програм (опис у п. Імпорт/експорт кошторисів).
На вкладці Реєстр кошторисів із записами реєстру виконуються наступні дії:
- створення – по пункту меню Реєстр / Створити (клавіша Ins або за допомогою іконки на панелі інструментів –);
- редагування – по пункту меню Реєстр / Змінити (клавіша F4 або за допомогою іконки на панелі інструментів –);
- перегляд – по пункту меню Реєстр / Відкрити (клавіша Enter або за допомогою іконки на панелі інструментів –);
- оновлення – по пункту меню Реєстр / Оновити (комбінація клавіш Ctrl + F2 або за допомогою іконки на панелі інструментів – );
- видалення – по пункту меню Реєстр / Видалити (клавіша F8 або за допомогою іконки на панелі інструментів –).