Створення довідки змін до кошторису

Робота зі створення змін кошторису виконується у таблиці Зміни.

У таблиці Зміни на вкладці Реєстр кошторисів, створюються записи змін кошторису по пункту меню Реєстр / Створити (клавіша Ins або за допомогою іконки на панелі інструментів – ).

Мал. 1. Заповнення довідки змін до кошторису
Заповнення довідки змін до кошторису

У вікні Довідка змін заповняються поля:

  • Тип довідки – по клавіші F3 або шляхом натискання кнопки вибору () значення обирається варіант зі списку: за довідкою Мінфіна, за довідкою головного розпорядника коштів, для обласного рівня;
  • № довідки, № довідки плану, № реєстру, № реєстру плану – зазначається користувачем вручну;
  • Дата зміни – зазначається дата (по клавіші F3 або за допомогою іконки, що розташована праворуч у полі введення – );
  • Підстава – поле заповнюється з довідника підстав зміни кошторису (по клавіші F3 або шляхом натискання кнопки вибору ());
  • Коментар – інформаційне поле, заповнюється за потреби;
  • Вид коштів – по клавіші F3 або шляхом натискання кнопки вибору () значення обирається зі списку;
  • Статус – по клавіші F3 або шляхом натискання кнопки вибору () значення обирається зі списку (Чернетка або Затверджено).

Зміни до кошторису можуть бути додані тільки до кошторису типу Головний або Початковий.

У таблиці Зміни, реєстр довідок згрупований по місяцям. Щоб змінити період у Місяць по клавіші F3 або шляхом натискання кнопки вибору () обирається місяць. Далі, необхідно відкрити створену зміну кошторису (по пункту меню Реєстр / Відкрити , клавіша Enter або за допомогою іконки на панелі інструментів – ). У вікні Кошториси вносяться дані щодо зміни кошторису в стовпчик Зміна відповідного місяця. Поля Відхилення та Відхилення нарост. перераховуються автоматично.

Збереження внесених змін до кошторису виконується по пункту меню Документ / Зберегти (клавіша F2 або за допомогою іконки на панелі інструментів – ).

Налаштування проводки змін до кошторису виконується по пункту меню Документ / Проведення (комбінація клавіш Alt + Е або за допомогою іконки на панелі інструментів – ).

Проведення змін до кошторису в Головну книгу здійснюється по пункту меню Документ / Провести документ (комбінація клавіш Alt + Р або за допомогою іконки на панелі інструментів – ).

Рознесення суми операції за аналітичними картками можна виконати по пункту меню Документ / Розноска по аналітичним карткам або по комбінація клавіш Alt + А.

При централізованому веденні кошторисів в Реєстрі змін до кошторисів по підрядним організаціям відображаються загальна сума за обраною структурної одиниці.

Проведені Кошториси і Зміни до кошторисів, якщо всередині є хоча б один запис, проведений в Головну книгу, в реєстрах візуально відображаються жирним чорним шрифтом.