Створення відомостей річного кошторису і плану асигнувань

Для створення відомостей річного кошторису, у верхній частині вікна реєстру, у полі Рік вибирається бюджетний рік.

Робота зі створення відомостей річного кошторису та плану асигнувань виконується у таблиці Реєстр кошторисів .

Створення записів виконується у таблиці Реєстр кошторисів по пункту меню Реєстр / Створити (клавіша Ins або за допомогою іконки на панелі інструментів – ).

Мал. 1. Створення кошторису. Вкладка Реєстр кошторисів

Створення кошторису. Вкладка Реєстр кошторисів

Примітка: Редагувати список відомостей можуть тільки користувачі, для яких налаштовано відповідний дозвіл.
Увага: Для організацій, що ведуть централізований облік створюються загальні відомості кошторисів і плану асигнувань для всіх структурних одиниць – від головного розпорядника до одержувачів коштів. Тому відомості створюються на рівні головного розпорядника. Всередині відомостей користувачі можуть вводити і переглядати дані в розрізі своєї структурної одиниці або своїх підвідомчих організацій (тобто тих організацій, для яких вони є розпорядниками бюджетних коштів верхнього рівня).

У вікні Властивості заповнюються всі поля і встановлюються необхідні позначки:

  • Найменування– зазначається довільна назва, вводиться вручну;
  • Деталізація – вибирається період для плану асигнувань: Рік, Місяць (по клавіші F3 або шляхом натискання кнопки вибору ();
  • Тип коштів– по клавіші F3 або шляхом натискання кнопки вибору () вибирається значення зі списку: Асигнування (для кошторису і плану асигнувань), План використання або Бюджетний паспорт;
  • Фонд бюджету– по клавіші F3 або шляхом натискання кнопки вибору () вибирається значення зі списку: загальний або спеціальний;
  • Бюджет – вибирається значення зі списку: державний або місцевий;
  • Статус – вибирається значення зі списку: Чернетка або Затверджено.
  • Аналітична картотека – по клавіші F3 або шляхом натискання кнопки вибору () викликається довідник аналітичних карток, обирається потрібна картотека;
  • відмічаються необхідні параметри:
    • Головний план – вказується для основного плану на рік. План з параметром Головний план може бути тільки один;
    • Початковий план – вказується для тимчасового плану на рік;
Примітка: Якщо не обраний жоден із описаних вище параметрів (Головний план або Початковий план), план вважається попереднім – чернеткою, дані по ньому не виводяться в друковані форми і транспортні файли для казначейства.
  • встановлюється деталізація кошторисів за КЕКВ шляхом встановлення відміток у параметрах:
    • КЕК видатків – зазначається тип деталізації КЕКВ;
    • Скорочений КЕКВ;
    • ККК кредити;
    • Надання кредитів;
    • Тільки за видами доходів;
  • Джерело фінансування для загального фонду – параметр обирається у разі складання кошторису для загального фонду;
  • Цільова програма – параметр обирається у разі складання кошторису за цільовою програмою;
  • КЕКВ плану – у полі зазначається тип деталізації КЕКВа, значення обирається по клавіші F3 або шляхом натискання кнопки вибору ().

Після збереження налаштування відомості кошторису, внести зміни можливо по пункту меню Реєстр / Змінити (клавіша F4 або за допомогою іконки на панелі інструментів – ), але доступними для редагування будуть поля: Найменування, Статус, Аналітична картка та параметри: Головний план, Початковий план.

По пункту меню Реєстр / Відкрити (клавіша Enter або за допомогою іконки на панелі інструментів – )

необхідно відкрити створений кошторис і рознести по всіх організаціях дані. Таким чином створюється необхідна кількість кошторисів і планів асигнувань.

Мал. 2. Заповнення відомостей кошторису
Заповнення відомостей кошторису

У вікні Кошториси заповняються поля:

  • КЕКВ (ККК), Установа, КПКВК (ТПКВКМБ) та Доходи (для спеціального фонду) – значення обираються по клавіші F3 або шляхом натискання кнопки вибору () з відповідних довідників;
  • За рік або по місяцям – у стовпці користувачем вводяться вручну суми кошторисів, затверджені на рік/місяць.
Примітка: За умови ведення централізованого обліку в організації, дані вводяться "зверху – вниз": від головного розпорядника бюджетних коштів до розпорядників інших рівнів, і одержувачів коштів.

При заповненні плану асигнувань суми вводяться в колонки по місячно. У колонці Разом відображаються загальна сума по рядку, введена користувачем. А в колонці За рік – сума з річного кошторису.

При збереженні плану асигнувань проводиться перевірка на відповідність сум річного кошторису і плану асигнувань. У разі їх незбігів виводиться Попередження про помилку.

По пункту меню Вид / Вид реєстру (комбінація клавіш Alt + 0) обирається потрібний варіант представлення даних:

  • Деталізація (Організації);
  • Деталізація (КЕКВ);
  • Деталізація (Організації / КЕКВ);
  • Деталізація (Організації / КПК / КДБ / КЕКВ / ЦП);
  • Деталізація (Організації / КПК / КДБ / КЕКВ / ЦП) без нульових сум;
  • Деталізація (Організації / КПК / КДБ / КЕКВ);
  • Деталізація (Організації / КПК / КДБ / КЕКВ) без нульових сум.

У реєстрі кошторисів по пункту меню Реєстр / Контроль сум плану і кошторису (комбінація клавіш Ctrl + Р) здійснюється контроль виконання плану відносно складеного кошторису.

Контроль зведених сум виконується в реєстрі кошторисів по пункту меню Реєстр / Контроль зведених сум (Ctrl + К).

Проведення документів доступно тільки для документів статусу Затверджено або для розподілів – Оплачено. Процедура виконується по пункту меню Реєстр / Провести документ (комбінація клавіш Alt + Р або за допомогою іконки на панелі інструментів – ). Відкликання документу, у разі такої потреби, виконується по пункту меню Реєстр / Відкликати документ (комбінація клавіш Alt + R або за допомогою іконки на панелі інструментів – ).

У середині кошторису, для зручності користувача, дані підлягають сортуванню та фільтруванню (їх опис представлено у п. Пошук, сортування, фільтр в системі).

Видалення відомості (по пункту меню Реєстр / Видалити (клавіша F8 або за допомогою іконки на панелі інструментів – ) може викликати користувач, у якого є дозвіл на редагування відомостей. Перед видаленням проводиться перевірка заповнення відомості. Якщо у відомості є дані, на екран буде виведено протокол-попередження, після якого операцію можна завершити.