Бюджети WEB

Модуль Бюджети WEB призначений для роботи з бюджетами, зокрема їх перегляду.

Робота з модулем Бюджети WEB здійснюється виключно через веб-клієнт Комплексу.

Модуль Бюджети WEB через веб-клієнт
Рис. 1. Модуль Бюджети WEB через веб-клієнт
Примітка: Реалізація модулю Бюджети WEB у web версії Комплексу знаходиться у розробці.

Робота з даними модуля Бюджети WEB можлива у режимах, що обираються по пунктах меню:

  • Вид / Види реєстру або за допомогою іконки на панелі інструментів – . За замовчуванням налаштовано системний реєстр Бюджет;
  • Сервіс / Шаблони модуля або за допомогою іконки на панелі інструментів – . За замовчуванням налаштовано системні шаблони Бюджет, Перегляд бюджету.

Для роботи з модулем, необхідно вказати шляхом натискання кнопки вибору () у верхній частині реєстр:

  • робочу Модель бюджету;
  • Групу шаблонів;
  • Шаблон бюджету;
  • Період, за який відображаються записи.

У реєстрі модуля відображаються записи, що створені:

Процедура створення бюджету в модулі Бюджети WEB подібна до процедури створення у модулі Бюджети (налаштування та реєстр документів (див. п. Створення бюджету). Створення бюджету через веб-клієнт виконується по пункту меню Реєстр / Створити або за допомогою іконки на панелі інструментів – .

Вікно Шаблон заголовок
Рис. 2. Вікно Шаблон заголовок

У вікні Шаблон заголовок заповнюються реквізити:

  • Дата – автоматично встановлюються поточна дата; у разі потреби можна змінити за допомогою іконки, що розташована праворуч у полі введення – ;
  • Номер – вводиться користувачем вручну;
  • Найменування – вводиться користувачем вручну;
  • Дата початку та Дата закінчення – за допомогою іконки, що розташована праворуч у полі введення – зазначаються дати початку та завершення;
  • Коментар – вводиться додаткова текстова інформація користувачем, за потреби. При необхідності можна коригувати дане поле;
  • Аналітика – шляхом натискання кнопки вибору () вибираються реквізити аналітики;
  • Статус – шляхом натискання кнопки вибору () обирається необхідний статус (за замовченням встановлено статус – У розробці;
  • Вид – значення наслідується з шаблону бюджету.

У модулі Бюджети WEB над записами реєстру виконуються наступні дії:

  • створення – по пункту меню Реєстр / Створити або за допомогою іконки на панелі інструментів – ;
  • редагування – по пункту меню Реєстр / Змінити або за допомогою іконки на панелі інструментів – ;
  • перегляд – по пункту меню Реєстр / Відкрити або за допомогою іконки на панелі інструментів – ;
  • оновлення – по пункту меню Реєстр / Оновити або за допомогою іконки на панелі інструментів – ;
  • видалення – по пункту меню Реєстр / Видалити або за допомогою іконки на панелі інструментів – .