Бюджети WEB
Модуль Бюджети WEB призначений для роботи з бюджетами, зокрема їх перегляду.
Робота з модулем Бюджети WEB здійснюється виключно через веб-клієнт Комплексу.
Робота з даними модуля Бюджети WEB можлива у режимах, що обираються по пунктах меню:
- Вид / Види реєстру або за допомогою іконки на панелі інструментів – . За замовчуванням налаштовано системний реєстр Бюджет;
- Сервіс / Шаблони модуля або за допомогою іконки на панелі інструментів – . За замовчуванням налаштовано системні шаблони Бюджет, Перегляд бюджету.
Для роботи з модулем, необхідно вказати шляхом натискання кнопки вибору () у верхній частині реєстр:
- робочу Модель бюджету;
- Групу шаблонів;
- Шаблон бюджету;
- Період, за який відображаються записи.
У реєстрі модуля відображаються записи, що створені:
- у модулі Бюджети (налаштування та реєстр документів;
- у модулі Бюджети WEB через веб-клієнт.
Процедура створення бюджету в модулі Бюджети WEB подібна до процедури створення у модулі Бюджети (налаштування та реєстр документів (див. п. Створення бюджету). Створення бюджету через веб-клієнт виконується по пункту меню Реєстр / Створити або за допомогою іконки на панелі інструментів – .
У вікні Шаблон заголовок заповнюються реквізити:
- Дата – автоматично встановлюються поточна дата; у разі потреби можна змінити за допомогою іконки, що розташована праворуч у полі введення – ;
- Номер – вводиться користувачем вручну;
- Найменування – вводиться користувачем вручну;
- Дата початку та Дата закінчення – за допомогою іконки, що розташована праворуч у полі введення – зазначаються дати початку та завершення;
- Коментар – вводиться додаткова текстова інформація користувачем, за потреби. При необхідності можна коригувати дане поле;
- Аналітика – шляхом натискання кнопки вибору () вибираються реквізити аналітики;
- Статус – шляхом натискання кнопки вибору () обирається необхідний статус (за замовченням встановлено статус – У розробці;
- Вид – значення наслідується з шаблону бюджету.
У модулі Бюджети WEB над записами реєстру виконуються наступні дії:
- створення – по пункту меню Реєстр / Створити або за допомогою іконки на панелі інструментів – ;
- редагування – по пункту меню Реєстр / Змінити або за допомогою іконки на панелі інструментів – ;
- перегляд – по пункту меню Реєстр / Відкрити або за допомогою іконки на панелі інструментів – ;
- оновлення – по пункту меню Реєстр / Оновити або за допомогою іконки на панелі інструментів – ;
- видалення – по пункту меню Реєстр / Видалити або за допомогою іконки на панелі інструментів – .