Створення бюджету
Бюджет створюється за наступним алгоритмом:
- треба перейти у праву частину вікна модуля Бюджети (налаштування та реєстр документів), встановити там курсор, щоб активувати поле;
- по пункту меню Реєстр / Створити (клавіша Ins або за допомогою іконки
на панелі інструментів –
) викликати вікно Бюджет та заповнити необхідні поля.

У вікні Бюджет заповнюються поля:
- Номер – вводиться користувачем вручну;
- Дата документу та Дата – автоматично встановлюються
поточна дата; у разі потреби можна змінити (по клавіші F3 або за
допомогою іконки, що розташована праворуч у полі введення –
);
- поля з: та по: – заповнюються автоматично, в залежності від налаштувань шаблону;
- Коментар – вводиться додаткова текстова інформація користувачем, за потреби. При необхідності можна коригувати дане поле;
- Аналітика – по клавіші F3 або шляхом натискання кнопки вибору (
) вибираються реквізити аналітики у вікні Аналітична картка;
- Статус – значення наслідується з шаблону бюджету. За потреби, користувач може
його змінити по клавіші F3 або шляхом натискання кнопки вибору (
);
- Вид – значення наслідується з шаблону бюджету.