Створення бюджету

Бюджет створюється за наступним алгоритмом:

  • треба перейти у праву частину вікна модуля Бюджети (налаштування та реєстр документів), встановити там курсор, щоб активувати поле;
  • по пункту меню Реєстр / Створити (клавіша Ins або за допомогою іконки на панелі інструментів – ) викликати вікно Бюджет та заповнити необхідні поля.
Мал. 1. Створення бюджету
Створення бюджету

У вікні Бюджет заповнюються поля:

  • Номер – вводиться користувачем вручну;

    Дата документу та Дата – автоматично встановлюються поточна дата; у разі потреби можна змінити (по клавіші F3 або за допомогою іконки, що розташована праворуч у полі введення – );

  • поля з: та по: – заповнюються автоматично, в залежності від налаштувань шаблону;

  • Коментар – вводиться додаткова текстова інформація користувачем, за потреби. При необхідності можна коригувати дане поле;

  • Аналітика – по клавіші F3 або шляхом натискання кнопки вибору () вибираються реквізити аналітики у вікні Аналітична картка;
  • Статус – значення наслідується з шаблону бюджету. За потреби, користувач може його змінити по клавіші F3 або шляхом натискання кнопки вибору ();
  • Вид – значення наслідується з шаблону бюджету.