Створення Відомості інвентаризації

Створення відомості проводиться по пункту меню Реєстр / Створити(по клавіші Ins або за допомогою піктограми на панелі інструментів – ).

Перед формування відомості інвентаризації спочатку заповнюються поля у вікні Створити:

  • Дата створення відомості;
  • Номер відомості;
  • Період проведення інвентаризації: з, по. Початок періоду – інформаційне поле, яке, за замовчуванням, заповнюється датою, яка дорівнює даті створення відомості. На дату закінчення інвентаризації відбувається закриття відомості, і формуються записи по інвентаризації, які можна побачити на вкладці Рух картки об’єкта. За цей період не можна буде проводити з картками, що задіяні у відомості, ніяких рухів. У реєстрі карток (модуль Картотека основних засобів) такі картки будуть сірого кольору до закінчення інвентаризації;
  • Примітка – поле інформаційне;
  • параметр Акт інвентаризації об’єктів, що пропонуються до списання дозволяє створити інвентаризаційну відомість, що складається тільки з об’єктів, які можуть списуватися. Відзначити необхідні картки і натиснути Enter або шляхом поставлення відмітки за допомогою лівої клавіші миші. У результаті сформується відомість по зазначеним карткам ОЗ. Після закриття відомості в картках на вкладці Основні дані в полі Використання встановлюється статус – Пропонується до списання. При створенні акту списання такі картки поміщаються в документ Списання. При створенні відомості проводиться перевірка в реєстрі вибору карток ОЗ, на наявність карток в раніше створеній відомості. Червоні картки ОЗ: по комбінації клавіш Ctrl+F1 буде виведене повідомлення: «Картка не може бути обрана в документ з таких причин: Дані карточки знаходиться у відкритій відомості інвентаризації. Код причини 17»;
  • за потреби встановлюється параметр Довільний вибір карток з картотеки ОЗ;
  • відомість можна створити на основі імпортованого файлу у полі Шлях до файлу з імпортованими фактичними даними по клавіші F3 або шляхом натиснення на кнопку з іконкою викликається вікно Вибір файлу імпорту шляхових листів, де обирається файл для завантаження;
  • Критерій відбору карток:
  • МВО, Підрозділ, параметр Включати підлеглі підрозділи, Рахунок обліку і Належність. Обов’язковість заповнення цих полів визначається користувачем;
  • Тип картки може набувати значень ОЗ, МНМА або НМА, параметр Не включати картки з типом МНМА;
  • Місцезнаходження – вибирається територіальний підрозділ, де знаходиться об’єкт, заповнення визначається користувачем;
  • параметр Не включати кількісні картки з нульовою кількістю;
  • параметр Використовувати користувацький фільтр – режим дозволяє використовувати запити з налаштованого призначеному для користувача фільтру для фільтрації картотеки. Обрання фільтру по клавіші F3 або шляхом натискання кнопки зі стрілкою ().

Після збереження даних (кнопка ОК), формується безпосередньо Відомість інвентаризації, яка містить поля облікових і фактичних даних. При її створенні облікові і фактичні дані ідентичні.

Усі реквізити карток, які беруть участь в інвентаризації, беруться на початок дати створення відомості.

Недостача або надлишок будуть формуватися при зміні фактичних даних тільки за тими параметрами, які вказані в заголовку відомості.