Керування доступом

Комплекс підтримує розмежування прав доступу користувачів інформації до журналів документів. Для налаштування прав доступу вибирається модуль Керування доступом.

Функціонал модулю Налаштування доступний для роботи через тонкий клієнт (десктопна версія Комплексу).

Інформація в модулі Керування доступом представлена у формі комбінованого реєстру:

  • у лівій частині розміщені вкладені вкладки: Загальна, Працівники, Ролі;
  • у правій частині реєстру розміщені вкладки: Журнали, Параметри, Налаштування.

Користувачі, які відображаються в модулі Керування доступом, можуть бути показані всі або ті, яким налаштований доступ до конкретної підсистеми (настройка головного меню в ролі). Відображення регулюється відміткою в пункті меню Вид / Показати всіх користувачів (клавіша BkSp).

На вкладеній вкладці Ролі відображається список ролей, призначених даному користувачеві. Ролі призначаються користувачеві в розрізі підприємств (баз даних). Налаштування ролей дивіться в документі Керівництво Адміністратора.

Для налаштування політики доступу курсор встановлюється у списку користувачів на необхідний запис, а у правій частині реєстру на вкладці Журнали, обирається запис журналу документів, по якому (за допомогою клавіші Пробіл або шляхом поставлення відмітки за допомогою лівої клавіші миші) налаштовуються права на Створення, Зміну або Видалення.

По кожному з прибуткових документів відзначаються доступні для користувача журнали, визначені в довіднику Журнали на вкладці Довідники, модуля Налаштування, або доступ до спільного системного журналу Документи без журналу.

На вкладці Журнали в списку доступних журналів, по пункту меню Реєстр / Змінити (по клавіші F4 чи за допомогою іконки на панелі інструментів – )відкривається вікно Встановлення доступу, в якому за допомогою клавіші Пробіл або шляхом поставлення відмітки за допомогою лівої клавіші миші обираються журнали документів, доступні тим чи іншим ролям чи користувачам.

На вкладці Параметри визначаються права доступу користувача за наступними параметрами:

  • якщо параметр Заборонити додавати / видаляти платежі в документах встановлено, то в рахунках, рахунок-накладних та звітах консигнатора, користувач на вкладці Розрахунки не зможе додати платіж, а так само видалити наявні;
  • для обробки доступу на відображення документів, з доступними центрами відповідальності в розрізі підсистеми потрібно встановити параметр Відображати документи лише доступних центрів відповідальності, після чого буде видно тільки ті документи, у яких або не встановлений центр відповідальності або документи, у яких у встановленого центру відповідальності є доступ до перегляду документів;
  • параметр Коригування налаштування дати платіжного банківського документа надає право вносити зміни в дату платіжного банківського документа;
  • параметр Право на затвердження для документа «Заявка на закупівлю (Знз)» надає право для користувача затверджувати документ Заявка на закупівлю;
  • параметр Право на редагування даних закупівлі надає право для користувача редагувати дані закупівлі на постачальника.

На вкладці Налаштування налаштовується розмежування доступу до вкладок модуля Налаштування. У модулі Налаштування будуть відображатися ті вкладки, які відзначені в налаштуванні доступу. Якщо немає позначених вкладок, то буде видно всі вкладки.

Збереження встановлених налаштувань виконується по пункту меню Правка / Зберегти (по клавіші F2 чи за допомогою іконки на панелі інструментів – ).