Облік доручень
Модуль Облік доручень призначений для ведення реєстру довіреностей на отримання товарно-матеріальних цінностей від постачальників.
Робота з модулем можлива в десктопній версії і WEB-версії.
Реєстр довіреностей в десктопній версії
Реєстр довіреностей в WEB-версії.
Робота з реєстром документів починається з вибору журналу у полі, розміщеному над табличною частиною реєстру – Журнал, з доступних для користувача варіантів.
Основні принципи роботи з реєстрами та документами в Комплексі описані в розділі Загальне для всіх систем.
Меню модуля в десктопній версії і у WEB-версії майже не відрізняються. Набір функцій меню включає основні функції щодо створення, редагування, видалення довіреностей тощо. Щодо відмінностей, то меню Реєстр даного модуля в десктопній версії містить функцію Змінити статус, яке дозволяє обрати потрібне зі списку Чернетка, Видана, Повернена, Використана.
Порядок налаштування і створення довіреностей на придбання ТМЦ розглядається за посиланнями: