Облік доручень

Модуль Облік доручень призначений для ведення реєстру довіреностей на отримання товарно-матеріальних цінностей від постачальників.

Робота з модулем можлива в десктопній версії і WEB-версії.

Реєстр довіреностей в десктопній версії

Реєстр довіреностей в WEB-версії.

Робота з реєстром документів починається з вибору журналу у полі, розміщеному над табличною частиною реєстру – Журнал, з доступних для користувача варіантів.

Примітка: У режимі Всі журнали документи доступні тільки для перегляду.

Основні принципи роботи з реєстрами та документами в Комплексі описані в розділі Загальне для всіх систем.

Меню модуля в десктопній версії і у WEB-версії майже не відрізняються. Набір функцій меню включає основні функції щодо створення, редагування, видалення довіреностей тощо. Щодо відмінностей, то меню Реєстр даного модуля в десктопній версії містить функцію Змінити статус, яке дозволяє обрати потрібне зі списку Чернетка, Видана, Повернена, Використана.

Порядок налаштування і створення довіреностей на придбання ТМЦ розглядається за посиланнями:

Користувацькі налаштування довіреностей;

Створення довіреностей.