Накладні на повернення постачальнику

Операції на повернення ТМЦ постачальнику не є самостійними. Документи повернення ТМЦ постачальникам оформляються з посиланням на документ постачання ТМЦ від постачальника на підставі специфікації цього документа. У Комплексі ці документи виділені в окремий реєстр модуля Накладні на повернення постачальнику.

Робота в модулі доступна в десктопній версії і WEB-версії.

Реєстр накладних на повернення постачальнику у десктопній версії.



Реєстр накладних на повернення постачальнику у WEB-версії



Робота з реєстром документів починається з вибору журналу у полі, розміщеному над табличною частиною реєстру – Журнал, з доступних для користувача варіантів.

Примітка: У режимі Всі журнали документи доступні тільки для перегляду.

Основні принципи роботи з реєстрами та документами в Комплексі описані в розділі Загальне для всіх систем.

Меню модуля в десктопній версії значно ширше ніж у WEB-версії, де присутні лише основні функції щодо створення, редагування, видалення накладних на повернення постачальнику тощо. Тому далі розглядається функціонал меню у десктопній версії модуля.

Меню Реєстр даного модуля має набір функцій, що притаманні даному виду документів.



Для формування ідентичних прибуткових накладних по групі контрагентів, використовується пункт меню Реєстр / Копіювати для контрагентів або по комбінації клавіш Shift + Alt + F5.

По пункту меню Групове формування створюються одразу по декільком накладним на повернення складські ордери або, навпаки, видаляються одночасно.



Створення податкової накладної проводиться по пункту Формування податкового документу, а видалення, через даний модуль, по пункту меню Видалення податкового документу.

За пунктом меню Реєстр / Встановити ціну з прайс-листа або комбінації клавіш Shift + Ctrl + K відкривається вікно з вибором прайс-листа. Після вибору прайс-листа запитується дата, на яку потрібно встановити ціну. За замовчуванням у вікні ставиться дата документа. Даний пункт меню активний, у всіх тих випадках, коли можна редагувати рядки.

Згідно з позицією меню Реєстр / Змінити статус (комбінація клавіш Alt + S) виконується зміна статусу документа, із варіантів, що налаштовані у модулі Налаштування, вкладка Довідники / Статуси док-ів (див.Статуси документів).

При поверненні консигнаційного товару автоматично зменшуються залишки на Картці консигнатора.

Порядок налаштування, створення накладних на повернення, формування з накладної похідних документів і контроль розрахунків за повернуті ТМЦ розглядається за посиланнями: