Замовлення постачальникам

Замовлення постачальникам формуються в Комплексі в залежності від потреб в ТМЦ, які формуються з таких джерел:

  • План продажів або замовлень покупців;
  • План потреби в матеріалах, необхідний для виробництва продукції власного виготовлення.

Робота в модулі доступна в десктопній версії і WEB-версії.

Реєстр замовлень у WEB-версії.



Реєстр замовлень у десктопній версії.



В десктопній версії в меню Вид є функція представлення реєстру З групуванням по датам або Без групування.



При групуванні по датах у вікні реєстру ліворуч зазначається Дата, а праворуч всі замовлення, що створені в цю дату.

Робота з реєстром документів починається з вибору журналу у полі, розміщеному над табличною частиною реєстру – Журнал, з доступних для користувача варіантів.

Примітка: У режимі Всі журнали документи доступні тільки для перегляду.

Меню модуля в десктопній версії значно ширше ніж у WEB-версії, де присутні лише основні функції щодо створення, редагування, видалення замовлень тощо. Тому далі розглядаються можливості меню у десктопній версії модуля.

Основні принципи роботи з реєстрами та документами в Комплексі описані в розділі Загальне для всіх систем.

Меню Реєстр десктопної версії.



Згідно з позицією меню Реєстр / Створити із замовлень покупців або по комбінації клавіш Ctrl + Ins виконується створення документів на підставі Замовлення на відпуск.

По пункту меню Реєстр / Встановити ціну з прайс-листа (комбінація клавіш Shift + Ctrl + K) обирається прайс-лист та дата, на яку буде встановлено ціну (за замовчуванням встановлюється поточна дата).

З метою перенесення документа з одного журналу в інший, за допомогою клавіші Пробіл або шляхом поставлення відмітки за допомогою лівої клавіші миші відзначається список документів та по пункту меню Реєстр / Переміщення в журнал або комбінація клавіш Shift + Ins виконується переміщення документів.

В меню Правка згідно з позицією Прикріпити вкладення або допомогою піктограми на панелі інструментів, є можливість прикріпити файли до обраного документа в реєстрі. Деталі прикріплення файлів описані в розділі Загальне для всіх систем.

В меню Вид згідно з позицією Показувати реєстр специфікацій (комбінація клавіш Shift + Ctrl + F7) у нижній частині вікна відображається специфікація по документу, на якому стоїть курсор.

В реєстрі замовлень також передбачене сортування замовлень по призначеним для користувача журналам. Інформація про пошук, сортування та фільтрування даних в реєстрі описана в розділіЗагальне для всіх систем.

Замовлення постачальникам на ТМЦ заповнюються в Комплексі користувачем на підставі плану виробництва або календарного плану-графіка виробництва підсистеми Облік виробництва. У модулі Планування потреби формується Відомість дефіциту матеріалів, на основі якої автоматично формуються замовлення постачальникам. Для автоматичного формування замовлень постачальникам в Довіднику номенклатури для кожної номенклатурної позиції визначаються наступні параметри:

  • Постачальник - контрагент, який є постачальником при закупівлі даної позиції;
  • Обсяг замовлення - мінімальний обсяг замовлення для даного постачальника;
  • Мінімальний нормативний запас - враховується при розрахунку дефіциту матеріалів.

Замовлення постачальникам, сформовані автоматично, можуть бути змінені користувачем. Крім цього, користувач може сформувати додаткові замовлення на ТМЦ, отримані за даними потреби, виявлені з інших джерел.

При надходженні ТМЦ на підприємство з замовлення постачальника підставляються відомості про постачання. Як документ-підстава замовлення вибирається в документах Прибуткова товарна накладна, Рахунок накладна, Рахунок, Акт приймання робіт.

Порядок налаштування, створення замовлення, формування із замовлення похідних документів і контроль за постачанням ТМЦ розглядається за посиланнями: