Рахунок-накладна постачальника

Модуль Рахунки-накладні постачальника призначений для створення Рахунків-накладних на покупку - документу, що одночасно є підставою для оприбуткування придбаних ТМЦ і може бути використаний для створення платіжних документів для проведення оплати постачальникам

Робота в модулі доступна в десктопній версії і WEB-версії.

Реєстр рахунків-накладних у десктопній версії.

Реєстр рахунків-накладних у WEB-версії.

Робота з реєстром документів починається з вибору журналу у полі, розміщеному над табличною частиною реєстру – Журнал, з доступних для користувача варіантів.

Примітка: У режимі Всі журнали документи доступні тільки для перегляду.

Основні принципи роботи з реєстрами та документами в Комплексі описані в розділі Загальне для всіх систем.

Меню модуля в десктопній версії значно ширше ніж у WEB-версії, де присутні лише основні функції щодо створення, редагування, видалення рахунків-накладних тощо. Тому далі розглядається функціонал меню у десктопній версії модуля.

Меню Реєстр даного модуля має набір функцій, що притаманні даному виду документів.

По пункту меню Групове формування створюються одразу по декільком рахункам-накладним складські ордери або, навпаки, видаляються одночасно.

По пункту меню Формування на підставі... створюються рахунки-накладні на підставі товарних документів (наприклад видаткових накладних, накладних на повернення тощо).

Створення податкової накладної проводиться по пункту меню Формування податкового документу, а видалення, через даний модуль, по пункту меню Видалення податкового документу.

При необхідності, в залежності від виду ТМЦ, по пункту меню Формування акцизної накладної створюється така накладна і, відповідно, видаляється по пункту Видалити акцизну накладну.

За пунктом меню Реєстр / Встановити ціну з прайс-листа або комбінації клавіш Shift+Ctrl+K відкривається вікно з вибором прайс-листа. Після вибору прайс-листа запитується дата, на яку потрібно встановити ціну. За замовчуванням у вікні ставиться дата документа. Даний пункт меню активний, у всіх тих випадках, коли можна редагувати рядки.

Згідно з позицією меню Реєстр / Змінити статус (комбінація клавіш Alt+S) виконується зміна статусу документа, із варіантів, що налаштовані у модулі Налаштування, вкладка Довідники / Статуси док-ів (див.Статуси документів).

Порядок налаштування, створення рахунків-накладних, формування з рахунку-накладної похідних документів і контроль розрахунків по оприбуткуванню ТМЦ розглядається за посиланнями:

Користувацькі налаштування рахунку-накладної;

Створення рахунку-накладної;

Формування похідних документів в Рахунку-накладній;

Контроль постачання ТМЦ.