Рахунок-накладна постачальника
Модуль Рахунки-накладні постачальника призначений для створення Рахунків-накладних на покупку - документу, що одночасно є підставою для оприбуткування придбаних ТМЦ і може бути використаний для створення платіжних документів для проведення оплати постачальникам.
Робота в модулі доступна в десктопній версії і WEB-версії.
Реєстр рахунків-накладних у десктопній версії.
Реєстр рахунків-накладних у WEB-версії.
Робота з реєстром документів починається з вибору журналу у полі, розміщеному над табличною частиною реєстру – Журнал, з доступних для користувача варіантів.
Основні принципи роботи з реєстрами та документами в Комплексі описані в розділі Загальне для всіх систем.
Меню модуля в десктопній версії значно ширше ніж у WEB-версії, де присутні лише основні функції щодо створення, редагування, видалення рахунків-накладних тощо. Тому далі розглядається функціонал меню у десктопній версії модуля.
Меню Реєстр даного модуля має набір функцій, що притаманні даному виду документів.
По пункту меню Групове формування створюються одразу по декільком рахункам-накладним складські ордери або, навпаки, видаляються одночасно.
По пункту меню Формування на підставі... створюються рахунки-накладні на підставі товарних документів (наприклад видаткових накладних, накладних на повернення тощо).
Створення податкової накладної проводиться по пункту меню Формування податкового документу, а видалення, через даний модуль, по пункту меню Видалення податкового документу.
При необхідності, в залежності від виду ТМЦ, по пункту меню Формування акцизної накладної створюється така накладна і, відповідно, видаляється по пункту Видалити акцизну накладну.
За пунктом меню Реєстр / Встановити ціну з прайс-листа або комбінації клавіш Shift + Ctrl + K відкривається вікно з вибором прайс-листа. Після вибору прайс-листа запитується дата, на яку потрібно встановити ціну. За замовчуванням у вікні ставиться дата документа. Даний пункт меню активний, у всіх тих випадках, коли можна редагувати рядки.
Згідно з позицією меню Реєстр / Змінити статус (комбінація клавіш Alt + S) виконується зміна статусу документа, із варіантів, що налаштовані у модулі Налаштування, вкладка Довідники / Статуси док-ів (див.Статуси документів).
Порядок налаштування, створення рахунків-накладних, формування з рахунку-накладної похідних документів і контроль розрахунків по оприбуткуванню ТМЦ розглядається за посиланнями: