Створення замовлення

У модулі Замовлення постачальникам, для створення документа у реєстрі обирається журнал, з яким працює користувач та в якому буде створений документ – поле Журнал.

Основні принципи роботи з документами в Комплексі описані в розділіЗагальне для всіх систем.

Вікна створення замовлення відрізняються в десктопній версії і в WEB-версії.

Вікно Замовлення на закупівлю в десктопній версії.

Вікно Замовлення постачальнику у WEB-версії.

Розглянемо створення замовлення у десктопній версії.

У вікні Замовлення на закупівлю інформація про замовлення розміщена на вкладках Реквізити, Специфікація, Постачання, Документи, Вкладення. Закладка Додаткові поля (Поля користувача) додається за вимогою користувача у разі необхідності додати до документу особливу інформацію.

Примітка: Додавання закладки і полів користувача проводиться фахівцем із впровадження.

На вкладці Реквізити вікна Замовлення на закупівлю заповнюються поля:

  • ЗАМОВЛЕННЯ № – поле заповнюється користувачем або автоматично, якщо в модулі Налаштування встановлена позначка автонумерації для документа Замовлення постачальникові;
  • Постачальник - обов’язкове поле,заповнюється з довідника контрагентів по пункту меню Правка / Викликати довідник ТМЦ, по клавіші F3 або шляхом натискання на кнопку зі стрілкою ();
  • Адреса - заповнюється автоматично зі списку адрес замовника. Якщо в картці контрагента введено кілька адрес, обирається необхідна адреса;
  • Сальдо розрах. – відображається сальдо розрахункове, а в полі Сальдо за договором – залишок за договором по постачальнику;
  • Дата/Час надх.– вказується очікуваний час отримання замовлення, за замовчуванням заповнюється датою наступного дня. Для зазначення діапазону годин отримання – заповнюються поля з та до;
  • Оплата - вибирається спосіб оплати: готівковий або безготівковий;
  • Термін оплати – якщо зазначається кількість днів відстрочки оплати, то дата оплати проставляється автоматично. Або навпаки, у разі зазначення дати отримання платежу, кількість днів розраховується автоматично;
  • Сума замовлення – заповнюється автоматично після заповнення вкладки Специфікація;
  • Валюта замовлення – вибір валют здійснюється з відповідного довідника;
  • Курс валюти замовлення – заповнюється автоматично при виборі валюти з довідника курсів. Редагування поля Курс проводиться тільки в довіднику Курс валют;
  • Аванс - відсоток авансу заповнюється користувачем, сума авансу розраховується автоматично після формування Суми замовлення;
  • параметр Включати вартість тари в суму до оплати – при включеній позначці для даного документу вартість зворотної тари буде включена в суму до оплати;
  • Підстава – якщо замовлення формується на підставі отриманого раніше рахунку постачальника або відповідно до наявного договору, зі списку обирається відповідний документ: Договір, Рахунок, Відсутній (параметр за замовченням). При виборі документа-підстави специфікація заповнюється автоматично відповідно до специфікації підстави;
  • Центр відп. - по пункту меню Правка / Викликати довідник ТМЦ, по клавіші F3 або шляхом натискання на кнопку зі стрілкою () обирається центр відповідальності з довідника Довідник центрів відповідальності;
  • Умови доставки – визначаються умови доставки товару від постачальника;
  • Статус – поле заповнюється обиранням одного зі значень зі списку по пункту меню Правка / Викликати довідник ТМЦ, по клавіші F3 або шляхом натискання на кнопку зі стрілкою ();
  • Склад – поле заповнюється по пункту меню Правка / Викликати довідник ТМЦ, по клавіші F3 або шляхом натискання на кнопку зі стрілкою (), значення обирається зі списку місць зберігання;
  • Прайс-лист – поле заповнюється як вручну, так і автоматично, встановлюючи прейскурант, який був обраний в реквізитах контрагента. В універсальний навігатор буде встановлюватися прейскурант, який вказаний в документі на вкладці Реквізити;
  • Коментар – поле заповнюється довільною інформацією і доступне для коригування в закритому для модифікації документі. Якщо в документі-підставі (рахунок, договір) поле було заповнене, то воно автоматично перенесеться і в замовлення.

На вкладці Специфікація заповнюються рядки Специфікації замовлення. Вибір рядків Специфікації проводиться з номенклатурного довідника методом одиничного або групового введення (див. Введення основних рядків специфікації).

Введення додаткових позицій специфікації здійснюється по комбінації клавіш Alt+Ins (див. Введення додаткових рядків специфікації).

На сторінці специфікації по пункту меню Документ / Редагувати таблицю (комбінація клавіш Shift+F4) передбачене коригування полів сформованої специфікації шляхом прямого введення даних – табличний спосіб (див.Введення основних рядків специфікації).

Згідно з позицією меню Документ / Резерв по заказу можна переглянути резерв по замовленню постачальникам, якщо проводиться робота з резервуванням.

По пункту меню Правка / Викликати довідник ТМЦ (по клавіші F3чи за допомогою піктограми на панелі інструментів ) відкривається довідник номенклатури.

Згідно з позицією меню Правка / Встановити зв'язок із заявкою (комбінація клавіш Alt+F) встановлюється зв’язок між Заявкою на постачання (підсистема Облік запасів) та модуля Замовлення постачальникам (підсистема Облік закупок). Для коригування зв’язку виконується команда Правка / Коригування зв’язку із заявкою.

Згідно з позицією меню Документ / Додатково доступні такі команди:

  • Відкрити розрахунки за договором (комбінація клавіш Shift+Alt+D);
  • Очистити склади в специфікації – поле Склад в документі буде очищено;
  • Довіреності по документу… – відкривається вікно Довіреності по документу з переліком доручень, що були видані згідно поточного документа.

На вкладці Постачання відображається номенклатура з фактом відвантаження.

На вкладці Документи відображаються документи придбання номенклатури з замовлення на закупівлі. Створення документів придбання на підставі замовлення розглядається за посиланням Формування документів із Замовлення на закупівлю.

На вкладці Вкладення прикріплюються файли до поточного документа (порядок прикріплення документів див. за посиланням Вкладення у документи).

Документ Замовлення постачальнику у WEB-версії має закладки Реквізити, Специфікація, Вкладення. Зміст і порядок заповнення цих закладок ідентичні документу Замовлення закупівель у десктопній версії.