Формування похідних документів в акті приймання робіт
Функція створення/додавання документів із/в Актів приймання робіт реалізована лише у десктопній версії.
Створення документів проводиться безпосередньо в документі по пункту меню Документ / Сформувати/:
- Рахунок (комбінація клавіш Ctrl + А);
- Податкову накладну (комбінація клавіш Ctrl + N);
- Документ CRM (комбінація клавіш Alt + J).
Дані щодо створених документів відображаються на закладці Реквізити ліворуч від поля Журнал. За прикладом РхСпл 4 (рахунок на сплату № 4).
За пунктом меню Видалення похідних документів (комбінація клавіш Ctrl + Х) проводиться видалення всіх сформованих в акті документів. Окремо видаляється податкова накладна по пункту меню Документ / Видалити податковий документ (комбінація клавіш Ctrl + D).
Після створення будь-якого похідного документу поля на закладці Реквізити стають неактивними і редагуванню не підлягають.
Документ, що створений у десктопній версії, відображається в WEB-версії. Сформовані, на підставі акту приймання робіт, документи переглядаються у вікні документа Акт виконаних робіт (прибутковий) по пункту меню Документ / Пов'язані документи або піктограмі на панелі інструментів.
У вікні Пов'язані документи відображається зв'язок документів, які доступні для перегляду при подвійному натисканні лівої кнопки миші на обраному документі.